اخبار داغ

پدر سردار شهید شاطری به فرزند شهیدش پیوست + عکس

پدر سردار شهید شاطری به فرزند شهیدش پیوست + عکس
پدر بزرگوار سردار سازندگی ایران به فرزند شهیدش پیوست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از ابنا حاج محمد شاطری پدر بزرگوار سردار شهید حاج حسن شاطری به دیار باقی شتافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

ایشان که مدت‌ها مشکل ریوی داشتند صبح امروز ـ جمعه یکم خردادماه ـ در تهران درگذشت.

,

مراسم تشییع و تدفین پدر شهید شاطری روز شنبه در شهر سمنان برگزار خواهد شد.

,

شهید شاطری که ریاست ستاد بازسازی ایران در لبنان را بر عهده داشت در عرصه‌های مختلف مهندسی، راهسازی و... فعالیت کرد و در بیست و چهارم سال ۹۱ در مسیر دمشق به بیروت به دست دشمنان اسلام به شهادت رسید و پیکر مطهر وی در امام‌زاده یحیی ابن موسی الکاظم(ع) سمنان و در کنار دیگر همرزمانش در دوران دفاع مقدس آرام گرفت.

,

شهید شاطری در سال ۴۱ در محله چوب مسجد سمنان در خانواده‌ای ولایت مدار و عاشق اهل بیت(ع) به دنیا آمد و دوران تحصیل ابتدایی را در مدارس سمنان گذراند.

,

وی با تشکیل بسیج به عضویت در آن درآمد و در مدت هشت سال دفاع مقدس همواره در خدمت اسلام و انقلاب بود و بعد از جنگ تحمیلی در رشته کار‌شناسی عمران ادامه تحصیل داد و وارد عرصه سازندگی شد.

,

سردار شاطری برای بازسازی افغانستان و لبنان از رهبر فرزانه انقلاب مسوولیت گرفت و به بازسازی خرابی‌های ناشی از جنگ رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان پرداخت.

,

وی در لبنان با نام «حسام خوشنویس» نامی شد و در مدت هفت سال زیرساختهای مناطق جنوب لبنان را از نو ساخت و با مدیریت و درایت عزت و اقتدار نظام اسلامی را به رخ دشمنان کشید.

,
, ,
, ,
, ,
 
,
انتهای پیام/ط
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه