اخبار داغ

سرلشگر نامی عنوان کرد:

سهم 50 درصدی زنان در دفاع مقدس/ جنگ دشمن با اسلام در فضای مجازی

سهم 50 درصدی زنان در دفاع مقدس/ جنگ دشمن با اسلام در فضای مجازی
سرلشگر نامی در همایش تجلیل از زنان مقاوم خرمشهر گفت: نقش زنان امروز در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن بسیار تأثیرگذار است چرا که دشمن بنیان خانواده را نشانه گرفته است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طنین یاس، امیرسرتیپ نامی، رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس در همایش تجلیل از زنان مقاوم خرمشهر اظهار داشت: دفاع مقدس بی نظیر بود و همچنان نیز این دفاع ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طنین یاس,

 

,

وی افزود: امروز دشمن دسیسه و ناتوی فرهنگی را علیه ملت ما به کار بسته است، دشمن درصدد است با جنگ فرهنگی، اقتصادی و سیاسی به دشمنی با ما بپردازد اما با تدبیر رهبر معظم انقلاب توانسته ایم موفق شویم و مانع از پیش روی استکبار شویم.

,

 

,

سرلشگر نامی افزود: نقش زنان امروز در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن بسیار تأثیرگذار است چرا که دشمن بنیان خانواده را نشانه گرفته است.

,

 

,

وی ادامه داد: با تدبیر ریاست کل نیروهای مسلح، تعدادی سازمان به بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اضافه شد که یکی از آنها سازمان نشر آثار مشارکت زنان در دفاع مقدس، چرا که زنان سهم 50 درصدی در دفاع مقدس داشتند و امروز نیز سهم بالایی در جنگ فرهنگی دشمن دارند.

,

 

,

رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس، تصریح کرد: جنگ ما با صهیونیسم بین الملل ادامه دارد، امروز فضای مجازی به عنوان فضای تأثیرگذار در دست صهیونیست ها قرار گرفته است و سعی دارند از این طریق با اسلام بجنگند و برای این جنگ سه استراتژی را در نظر گرفته اند.

,

 

,

وی افزود: نخست درگیری شیعه با سنی و پس از آن سنی با سنی و بعدی شیعه با شیعه است و امروز از طریق گروهک های تروریستی نظیر داعش تلاش می کنند زیرساخت های کشورهای مسلمان را از بین ببرند همچنین برای جنگ با ایران استراتژی هایی را در نظر گرفته اند که نخست بالابردن مطالبات مردم از نظام، اختلاف بین مسئولین نظام جمهوری اسلامی، قرار دادن و گروهک ها مقابل نظام و در آخر تلاش می کنند که جمهوری اسلامی را یک نظام ناکارآمد جلوه دهند.

,

 

,

وی بیان کرد: فضای مجازی دشمن امروز بر بام و خانه های ما وارد شده است و خانواده که هسته اصلی اجتماع اسلامی به شمار می رود در معرض تهدید های آنان است، امروز باید بیش از هر زمان دیگری به آسیب های جامعه اعتراض داشته باشیم و با وحدت و همدلی و هوشیاری جامعه خود را از گزند تهدیدات دشمن در امان داریم.

,

 

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه