اخبار داغ

او عاشق فوتبال است

علی کریمی و پیشکسوتان خوشنام حامی واگذاری پرسپولیس به هدایتی

علی کریمی و پیشکسوتان خوشنام حامی واگذاری پرسپولیس به هدایتی
علی کریمی محبوب‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران و بسیاری از پیشکسوتان خوشنام پرسپولیس خواهان واگذاری این باشگاه به حسین هدایتی هستند.
[

به گزارش  خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا قرار است فردا( یکشنبه) برنده مزایده چهارم سرخابی‌ها اعلام شود. در مورد باشگاه استقلال حساسیتی وجود ندارد زیرا فقط یک شرکت خریدار این باشگاه شده است اما در مورد پرسپولیس شرایط بسیار حساس است به طوریکه نتیجه مزایده حتی به طور غیرمستقیم به مزایده ارتباط پیدا کرده است. شرکت استیل آذین ایرانیان سهامی خاص که مالک آن حسین هدایتی است، شرکت بهنام پیشرو کیش و یک شرکت زیر مجموعه سایپا خواهان خرید پرسپولیس شده‌اند این در حالی است که بسیاری از هواداران و حتی پیشکسوتان خوشنام پرسپولیس خواهان واگذاری پرسپولیس به حسین هدایتی و شرکت استیل آذین ایرانیان هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

علی کریمی محبوب‌ترین فوتبالیست تاریخ ایران یکی از بزرگترین حامیان هدایتی است. البته کریم باقری، مهدی‌مهدوی کیا و .... از دیگر پیشکسوتانی هستند که خواهان واگذاری پرسپولیس به شرکت استیل آذین ایرانیان شده اند. علی کریمی بعد از اینکه رقم شرکت‌ها برای حضور در مزایده اعلام شد این موفقیت را به هواداران پرسپولیس تبریک گفت. ظاهرا علی کریمی هم می‌داند که پرسپولیس با حضور شرکت خودروسازی عاقبت بخیر نخواهد شد.

,

باید دید که شرکت استیل اذین ایرانیان با وجود ارایه مدارک قانونی خود و اعلام بالاترین مبلغ پیشنهاد خرید برنده مزایده خواهد شد یا اینکه نامه برخی از مسئولان دولتی برای دور زدن قانون اجرایی خواهد شد و پرسپولیس و استقلال همچنان بلاتکلیف باقی می‌مانند با این حال پیشکسوتان فوتبال بخصوص پرسپولیس تمایل دارند که این باشگاه به هدایتی برسد شاید می‌دانند که او بعد از حضور ۱۲ ساله در ورزش ایران و با توجه به هزینه از جیب شخصی خود تلاش می‌کند پرسپولیس موفق‌ شود. ضمن اینکه او یک پرسپولیسی دو آتشه هم هست و به خاطر همین عشق و علاقه حاضر شده ۳۲۰ میلییارد تومان از جیبش هزینه کند. رقمی که شاید خیلی از پولداران در ایران بتوانند آن را پرداخت کنند اما بگویند پول خرج کردن در فوتبال ثمری ندارد ولی هدایتی چنین دیدگاهی ندارد و به قول معروف دل پول خرج کردن در فوتبال را دارد زیرا عاشق آن است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه