اخبار داغ

"باران چشمه" رئیس تربیت‌بدنی نظامیان کشورهای آسیایی شد

"باران چشمه" رئیس تربیت‌بدنی نظامیان کشورهای آسیایی شد
برای اولین بار در تاریخ ورزش نیروهای مسلح کشورمان، سردار باران چشمه به عنوان رئیس تربیت بدنی نظامیان کشورهای آسیایی و عضو هیئت رئیسه جهانی سیزم انتخاب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، هفتادمین اجلاس سالیانه ورزش نظامیان جهان (سیزم) به مدت سه روز در کشور کویت برگزار شد. در این اجلاس که با حضور مسئولین ورزش نظامیان جهان از قاره های مختلف برگزار شد، مسئولین ورزش نیروهای مسلح در قاره های آسیا، اروپا و آمریکا انتخاب شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

در بخش آسیا که با حضور دو نامزد ایران و عربستان برگزار شد، سردار مهر علی باران چشمه رئیس سازمان تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان، برای اولین بار در تاریخ ورزش نظامیان ایران توانست با کسب اکثریت آراء به عنوان رئیس تربیت بدنی نظامیان کشورهای آسیایی و همچنین عضو هیئت رئیسه جهانی سیزم انتخاب شود.

,

 

,

انتخاب سردار باران چشمه در شرایطی بود که کشورهای عربی حوزه خلیج فارس با لابی ها و فشارهای سیاسی به اعضای سیزم در صدد بودند تا نماینده ایران نتواند این منصب مهم را در ورزش نظامیان آسیا و جهان را کسب کند اما در نهایت پس از دو بار رای گیری سردار باران چشمه توانست با کسب اکثریت آراء به عنوان رئیس تربیت بدنی نظامیان کشورهای آسیایی و همچنین عضو هیئت رئیسه جهانی سیزم انتخاب شود.

,

 

,

سردار باران چشمه در این باره گفت: این موفقیت حاصل یک تلاش کار 4، 5 ساله بود و به خصوص میزبانی موفقیت آمیز ایران در  بازی های سیزم در سه رشته والیبال، کشتی و تکواندو در سه سال گذشته سب شد تا مسئولین سیزم نگاه خوبی به ورزش نیروهای مسلح کشورمان داشته باشند و این اعتماد به وجود آمده در کسب این سمت تاثیرگذار بود.

,

 

,

وی افزود: با توجه به شرایط سیاسی حاکم بر منطقه رسیدن این منصب به ایران می تواند اهمیت ویژه ای پیدا کند.امیدوارم بتوانم به عنوان نماینده ایران در اعمال سیاست‌های کلان و برنامه‌ریزی‌ها، توانمندی‌های مدیریتی و ورزشی نیروهای مسلح کشورمان را در سطح آسیا و جهان مطرح کنم.

,

 

,

رئیس جدید تربیت بدنی نظامیان کشورهای آسیایی و عضو هیئت رئیسه جهانی سیزم اظهار داشت: این مهم نیاز به حمایت همه جانبه وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک دارد که امیدوارم با تعاملی که صورت می‌گیرد با دیپلماسی نظامی – سیاسی در ورزش نیروهای مسلح آسیا و جهان تاثیرگذار باشیم و بتوانیم مانند همیشه نام کشورمان را علاوه بر عرصه قهرمانی در زمینه مدیریتی نیز در ورزش نظامیان جهان بلندآوازه کنیم.

,

 

,

سردار باران چشمه با اشاره به مسئولیت هایش در سمت جدید خاطر نشان کرد: برگزاری اجلاس سالیانه سیزم در قاره آسیا، برنامه ریزی سالیانه برای برگزاری مسابقات، دوره های آموزشی، سیمنارهای مختلف در قاره آسیا، حضور در شورای عالی ورزش سیزم برای تدوین سیاست ها، مقررات، آئین نامه ها و تصمیم گیرهای کلان ورزش نظامیان جهان،انتخاب میزبانان بازی های سیزم در قاره آسیا و ... از جمله مسئولیت های رئیس تربیت بدنی نظامیان کشورهای آسیایی و هیئت رئیسه جهانی سیزم به شمار می رود.

,

 

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه