اخبار داغ

شهردار اردبیل چه کسی باید باشد؛

12ویژگی یک شهردار خوب از نگاه اعضای پارلمان محلی

12ویژگی یک شهردار خوب از نگاه اعضای پارلمان محلی
برای انتخاب یک شهردار خوب و همه چی تمام برای شهر اردبیل معیارهایی متعدد در پارلمان محلی مورد توجه است که تعهد و تخصص ویژگی هایی هستند که اعضای پارلمان محلی همه بر آن اتفاق نظر دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلانه، اردیبهشت ماه بود که صدیف بدری در هفتاد و هشتمین جلسه رسمی پارلمان محلی اردبیل با تقدیم رسمی استعفای خود پس از چهار سال تصدی این پست، از سمت شهرداری این شهر کنار رفت تا اعضای پارلمان محلی برای انتخاب خوب رایزنی‌هایشان را آغاز کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلانه, سبلانه,

تنی چند از اعضای پارلمان محلی اردبیل در گفتگو با خبرنگار ما  از ویژگی‌های یک شهردار خوب می‌گویند.

, ما , ما ,

, ,

رحیم آقازاده عضو شورای شهر اردبیل معتقد است: شهردار اردبیل باید آشنا به قوانین شهرداری، شوراها و دارای تخصص ویژه و مدرک مدیریت شهری باشد.

,

به گفته این عضو شورای شهر اردبیل استفاده از مشاوران زبده، باتجربه و کاردان برای اجرای برنامه ها هم دیگر ویژگی است که در انتخاب شهردار اردبیل باید مد نظر باشد.

,

عدالت محوری و فراهم ساختن امکان بهره مندی یکسان شهروندان از خدمات شهرداری، شناخت کافی از نقاط قوت و ضعف ها، فرصت ها و چالش ها ی شهر ها و مسئولیت پذیری ، سومین و چهارمین شرطی است که به گفته آقازداه در انتخاب یک شهردا ر خوب برای شهر اردبیل می تواند دخیل باشد.

,

پاسخگو بودن در برابر  کارهای که انجام شده تحت نظارت وی و داشتن قدرت تعامل و هماهنگی با مردم و نهاد های دولتی پنجمین ویژگی است که شهردار کلان شهر اردبیل باید از آن برخوردار باشد.

,

داشتن سابقه حرفه ای در امور شهری و شهرداری ، آشنایی با معیارهای واقعی مدیریت شهری براساس اصول ایرانی و اسلامی دیگر مواردی است که در انتخاب یک شهردار به تمام معنا  موثر خواهد بود.

,

عضو شورای شهر و استان اردبیل توسعه شهر اردبیل بر اساس مدل ایرانی و اسلامی و تحقق این مهم و همچنین تولید ثروت و چشم ندوختن به گرفتن عوارض دیگر ویژگی هایی است که در انتخاب شهردار اردبیل موثر خواهد بود.

,

, ,

سلامت صفری دیگر عضو شورای شهر اردبیل هم معتقد است تعهد، تخصص ، مردم داری و مسئولیت پذیری 4 ویژگی مهم داشتن یک شهردار خوب  و همه چی تمام برای  شهر اردبیل است.

,

, ,

ذکی الله خوشبخت دیگر عضو شورای شهر اردبیل تعهد، تخصص و کاری بودن و جدیت در انجام وظایف را مهمترین ویژگی هایی می داند که  یک شهردار خوب دارای آن است.

,

 انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه