اخبار داغ

با سقوط لوله ها در مرکز خرید بر روی 20 خودرو؛

سقوط لوله های فاضلاب 8 شهروند اصفهانی را مصدوم کرد/تصاویر

سقوط لوله های فاضلاب 8 شهروند اصفهانی را مصدوم کرد/تصاویر
سقوط لوله های فاضلاب پارکینگ سیتی سنتر یکی از مراکز بزرگ خرید اصفهان منجر به له شدن و از بین رفتن حدود ۲۰ خودرو سواری و مصدوم شدن چند شهروند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از صاحب نیوز، این حادثه  روز گذشته در مجموعه سیتی سنتر اصفهان در ورودی سپاهان شهر اصفهان رخ داد و گفته می شود نزدیک به ۵۰ دستگاه خودروی پارک شده در این پارکینگ خسارت دید و تعدادی از شهروندان نیز دچار مصدومیت جزئی شده اند. بر اساس این گزارش سقوط لوله های فاضلاب در پارکینگ این مرکز خرید، ۸ شهروند اصفهانی را راهی بیمارستان کرد و به ۲۰ خودرو خسارت زد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز،,

81620761-6474645

, 81620761-6474645, 81620761-6474645,
مدیر عامل این مرکز خرید با بیان اینکه ساعت ٢/۴۵ بعد از ظهر لوله های فشار قوی در پارکینگ مجموعه رها شد تاکید کرد: این لوله ها بر روی چند ماشین در پارکینگ سقوط کرد و به هیچ کس آسیب جدی نرسیده است و بیشتر ین ضرر خسارت حدود بیست ماشین می باشد.
,
 
,
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان نیز با بیان اینکه این حادثه هیچ تلفاتی نداشت و علت آن در دست بررسی است گفت: به محض ورود نیروهای آتش نشانی به این مجموعه خرید با کمک عوامل نیروی انتظامی محل تخلیه و با استفاده از کف و فوم محل حادثه ایمن شد.
,
 
,
وی با بیان اینکه با اتخاذ تدابیر ایمنی خودروهای آسیب دیده به تدریج از محل حادثه خارج شد.
,
 
,
رئیس فوریت های پزشکی استان اصفهان در مورد این حادثه یادآور شد: در پی این حادثه ۸ نفر مصدوم شدند که ۳ نفر آنها بصورت سرپایی معالجه و ۵ نفر به بیمارستان اعزام شدند.
,
 
,
دکتر راستین به تشریح ماجرا پرداخت و گفت: حوالی ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه یک مورد تماس امدادخواهی از سوی مجموعه سیتی سنتر مبنی بر ریزش اقلام تاسیساتی از جمله لوله کشی ها به اتاق فرمان اورژانس اعلام شد که به دنبال آن چهار خودروی امدادی به همراه هشت تکنسین فوریت های پزشکی به محل اعزام شدند و ادامه داد: در این حادثه هشت نفر از ناحیه سر، دست و پا دچار مصدومیت شدند که پس از آتل بندی و انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان الزهرا (س) اصفهان منتقل شدند و حال مصدومین رضایت بخش است.
,

15-5-24-1854422

, 15-5-24-1854422, 15-5-24-1854422,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه