اخبار داغ

رنگین کمان نوبرانه های میوه زیر تیغ گرانی در بازار زنجان/ نوبرانه های گران هنوز در زنجان ارزان نشده است

رنگین کمان نوبرانه های میوه زیر تیغ گرانی در بازار زنجان/ نوبرانه های گران هنوز در زنجان ارزان نشده است
میوه های رنگارنگ نوبرانه هنوز هم در بازار زنجان ارزان نشده و گرانی میوه مورد گلایه مردم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از موج رسا, فصل بهار با نوبرانه هایش معروف است اما قیمت بالای میوه های نوبر سر به فلک کشیده و بیشتر مردم بر خلاف سال های گذشته که قصد خرید داشتند، از کنار میوه های نوبرانه می گذرند،  آغاز فصل بهار و عرضه میوه های نوبرانه در سطح بازار و سطح شهر زنجان، قیمت نوبرانه ها مردم را متعجب کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

قیمت بالای نوبرانه ها در سطح شهر بسیار متفاوت از میدان میوه و تره بار نیز هست یعنی مردم برای خرید یک کلیو گوجه سبز به میدان تره بار با احتساب ایاب و ذهاب مراجعه کنند، بسیار به صرفه تر است تا از سطح شهر خرید کنند.

,

 

,

, ,

 

,

البته در مناطق مختلف شهر زنجان قیمت ها متفاوت است و در آشفته بازار عدم نظارت بر بازار برخی سودجویان از این فرصت استفاده کرده و میوه های نوبرانه را با قیمت بالاتری به فروش می رسانند.

,

قیمت های اعلام شده از سوی اتحادیه میوه و تره‌ بار زنجان نیز متفاوت است، البته قیمت میوه در زنجان همیشه بالاتر از بسیاری از شهرهای کشور است و مردم همواره در این زمینه گلایه هایی را دارند.

,

رئیس اتحادیه میوه و تره‌ بار زنجان در گفت و گو با خبرنگار موج رسا اظهار داشت: در حال حاضر قیمت توت فرنگی در زنجان 6 هزار تومان و قیمت توت فرنگی زمینی 3 هزار و 500 تومان است.

,

هاشمی با بیان اینکه گوجه سبز نیز به تناسب ریزی و درشتی از 3 تا 8 هزار تومان به فروش می رسد، افزود: قیمت پرتغال هندی و پاکستانی 6 هزار و 500 تا 7 هزار تومان است.

,

وی تصریح کرد: همچنین قیمت زرد آلو در حال حاضر 9 هزار تومان و سیب نیز 3 هزار و 500 تومان از نوع مرغوب است.

,

رئیس اتحادیه میوه و تره‌ بار زنجان با اشاره به عدم نظارت بر بازار میوه گفت: عامل گرانی میوه ها در سطح شهر زنجان عدم نظارت در این زمینه است.

,

گفتنی است در حال حاضر گوجه سبز در برخی نقاط شهر زنجان 12 هزار تومان، زردآلو 15 هزار تومان،سیب 7 هزار تومان،توت فرنگی نیز بین 12 تا 15 هزار تومان به فروش می رسد.

,

انتهای پیام/پ

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه