اخبار داغ

بررسی علت استعفای مدیر فنی تیم ملی کاراته

تهیه فیلم از تمرین بانوان کاراته‌کا و اعزام غیرقانونی بازرس و دخالت در کادر فنی

تهیه فیلم از تمرین بانوان کاراته‌کا و اعزام غیرقانونی بازرس و دخالت در کادر فنی
مدیر فنی مستعفی تیم ملی کاراته درباره اتفاقات اخیر فدراسیون کاراته گفت: همکاری با سمندر را پذیرفتیم چون می‌گفت که گروهی در کاراته دارند خیانت می‌کنند و از ما خواست تا با حضورمان این مشکل را برطرف کنیم اما پس از چند وقت نظرش عوض شد!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، آرین‌خو درباره علت انتشار نامه استعفا در رسانه‌ها به آس‌پرس گفت: من این کار را به این خاطر انجام دادم که احساس می‌کردم اگر نامه را به صورت مستقیم به فدراسیون و رئیس بدهم، به گونه‌ای دیگر در رسانه‌ها اخبار منتشر شود. علت انتشار نامه استعفای کادر فنی کاراته در رسانه‌ها به این خاطر بود که ما به فدراسیون اعتماد نداشتیم و احتمال دادیم مسئله به گونه‌ای دیگر اعلام شود و خواسته ما تحقق نیابد. ما می خواستیم با این کار به وضعیت بد کاراته تذکر داده باشیم. من حدود یک ماه قبل هم اعلام کرده بودم که اگر شروط من مهیا نشود، از کار کناره گیری خواهم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آس‌پرس, .,

 

,

وی افزود:یکی از شروط من این بود که با وجود آشوری و خانم شاه‌محمدی، کاراته کشور نمی‌تواند شکل بگیرد، چراکه با حضور آنها به نظرم شرایط تخریب بسیار است. آقای سمندر پیش از حضور من در سمت مدیرفنی تیم ملی با این درخواست موافقت کرد و برای این کار زمان خواسته بود. وی اول موافق شروط من بود و این موضوع را در جلساتش با من عنوان کرد که گروهی در کاراته دارند خیانت می‌کنند و لذا از من کمک خواست اما نمی دانم در هفته‌های اخیر چه شد که نظر او کاملا برگشت و مصاحبه‌های تندی علیه کادرفنی می‌کردند. او در مصاحبه‌ای که در سایت فدراسیون منتشر شد، اعلام کرد که مسائل مالی همیشه وجود داشته است و می ‌خواهد تعداد مربیان را کم کند!

, !,

 

,

آرین‌خو در ادامه به علت مخالفتش با خانم شاه‌محمدی اشاره کرد و گفت: وی از تمرینات بانوان فیلم تهیه می‌کرد که این کار نه تنها مرسوم نیست، بلکه توهین‌آمیز هم هست. این پایان ماجرا نبود، چراکه در کارهای فنی هم دخالت می کرد و به روش مربیان ایراد می‌گرفت. به تمرینات بازرس می‌فرستاد که مشخص نشد این کار با چه مجوزی صورت گرفته است.

, .,

 

,

وی در پایان گفت:بچه‌ها در اردوها امکانات خوبی ندارند و وحتی تختخواب مناسب برای استراحت ندارند. حق و حقو‌ق‌ها هم که پرداخت نمی‌شود. وعده و وعیدها هیچ‌کدام تحقق نیافت و ما هم به همین خاطر تصمیم گرفتیم استعفا دهیم تا شرایط بد کاراته را به گوش مسئولین برسانیم. من اگر با این شرایط می‌ماندم و تیم نتیجه نمی‌گرفت، آنوقت به من می‌گفتند تو که این شرایط را دیدی، چرا کاری نکردی.

, .]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه