اخبار داغ

سرپرست معاونت غذا و داروی دانشگاه اهواز مطرح کرد:

افزایش نظارت و تامین امنیت غذایی با استفاده از فناوری اطلاعات

افزایش نظارت و تامین امنیت غذایی با استفاده از فناوری اطلاعات
سرپرست معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: استان خوزستان به منظور افزایش نظارت در زمینه تامین امنیت غذایی و تدارک و توزیع دارو از دانش فناوری اطلاعات بهره می‌گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، دکتر حسین برزگر، سرپرست معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی اظهار داشت: در تمامی فرایندهای نظارت معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز برای ایفای نقش نظارتی در بحث امنیت غذایی و نظارت‌های لازم بر توزیع و تدارک دارو مصمم هستیم که با استفاده از فناوری اطلاعات (IT) بتوانیم با شفاف‌سازی امکان هرگونه تخلفی را سلب کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی با بیان اینکه به همین منظور با تشکیل دو کارگروه در بحث تدارک و توزیع دارو در داروخانه‌های استان و مراکز بیمارستانی در نظر داریم تا در کمترین زمان به اهداف مشخص شده دسترسی پیدا کنیم، افزود: در این زمینه کارشناسان معاونت غذا و دارو، انجمن صنعت پخش دارو و کارشناسان، داروسازانی از بیمارستان‌ها و داروخانه ها ما را با ایده ها و راهکارهای اجرایی یاری رسانند.

,

 

,

سرپرست معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز تصریح کرد: در نظر داریم برای نخستین بار فرایندهای مالی توزیع دارو به صورت شفاف به داروخانه‌هایی که نسبت به ثبت اطلاعات درخواستی از معاونت اقدام کرده‌اند امکان دسترسی را فراهم کنیم.

,

 

,

برزگر در ادامه خاطرنشان کرد: این مهم به شکلی صورت می گیرد که صاحبان داروخانه‌ها بتوانند به صورت برخط، جزییات پرونده مالی خود را در شرکت های توزیع دارو مشاهده کنند.

,

 

,

این مقام مسئول در پایان اظهار کرد: این درخواست توسط تعدادی از داروخانه‌ها مطرح شد که با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» با احساس تعهد و تکلیف، وظیفه خود می‌دانیم پاسخگوی این عزیزان باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه