اخبار داغ

برد شماره 4 زمینه ساز صعود پرسپولیس!

برد شماره 4 زمینه ساز صعود پرسپولیس!
پرسپولیس امشب در حالی در خاک عربستان رو در روی الهلال قرار می گیرد که پیش از این تیم های ایرانی 8 تقابل با این تیم در لیگ قهرمانان در ریاض داشته اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حاصل 8 تقابل ایرانی ها با الهلال در ریاض، 3 برد، 2 تساوی و 3 شکست بوده است. در 8 مصاف قبلی 18 گل در بازی ایرانی ها با الهلال در ریاض زده شده که سهم ایرانی ها 8 گل و عربستانی ها 10 گل بوده است. به این نکته هم باید اشاره داشت که پرسپولیس یک بار در ریاض با الهلال بازی کرده که حاصل آن یک تساوی در لیگ قهرمانان بوده است. برد شماره 4 و تساوی شماره 3 در عربستان زمینه ساز صعود پرسپولیس در بازی امشب خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حاصل 8 تقابل ایرانی ها با الهلال در ریاض، 3 برد، 2 تساوی و 3 شکست بوده است. در 8 مصاف قبلی 18 گل در بازی ایرانی ها با الهلال در ریاض زده شده که سهم ایرانی ها 8 گل و عربستانی ها 10 گل بوده است. به این نکته هم باید اشاره داشت که پرسپولیس یک بار در ریاض با الهلال بازی کرده که حاصل آن یک تساوی در لیگ قهرمانان بوده است. برد شماره 4 و تساوی شماره 3 در عربستان زمینه ساز صعود پرسپولیس در بازی امشب خواهد شد.,

انتهای خبر

, انتهای خبر]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه