اخبار داغ

ستاره برزیلی عضو تیم ملی قطر شد

ستاره برزیلی عضو تیم ملی قطر شد
رودریگو تاباتا بازیکن سرشناس برزیلی تیم الریان قطر، با پذیرفتن تابعیت این کشور می تواند از این پس برای تیم ملی فوتبال قطر به میدان برود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از الکاس قطر، تاباتا که در دو فصل متوالی 2011 و 2012 بهترین بازیکن خارجی لیگ ستارگان قطر شناخته شد، به تازگی پیشنهاد قطری ها را برای پذیرش تابعیت این کشور قبول کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


رودریگو تاباتا که در تیم های فوتبال Paulista برزیل سابقهٔ حضور دارد، روز پنجشنبه در گفت وگو با شبکه الدوری قطر از اینکه می تواند از این پس پیراهن تیم ملی قطر را بر تن کند، اظهار خرسندی کرد.

او گفت: دوست دارم به همراه عنابی پوشان قطری در جام جهانی 2018 روسیه بازی کنم و دین خود را به هواداران قطری ادا نمایم.

این بازیکن بیش از 5 سال متوالی است که سرگروه تیم الریان قطر است و بارها با این تیم برای رویارویی با تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا به کشورمان سفر کرده است.

پیش از این قطری ها با پیشنهادهای وسوسه انگیز تعداد زیادی بازیکن آفریقایی و دیگر ملیت ها را به تابعیت این کشور در آورده اند. در جام ملتهای 2015 آسیا در استرالیا 9 بازیکن چند ملیتی عضو کاروان 23 نفره تیم ملی فوتبال قطر بودند. 

قطر در دیگر رشته های ورزشی نیز به ورزشکاران برجسته جهان تابعیت اعطا کرده است که نمونه بارز آن در دو ومیدانی ،پینگ پنگ، هندبال،شنا و بسکتبال است.

همچنین اکادمی اسپایر قطر حدود 10 هزار نونهال و نوجوان فوتبالیست از 12 کشور آفریقایی را زیر نظر دارد. آنها قصد دارند برای جام جهانی 2022 که به میزبانی دوحه برگزار خواهد شد، تیمی قدرتمند را روانه مسابقات کنند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

hkjiنتهای پیام/

, hkjiنتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه