اخبار داغ

نماینده مردم شبستر:

انتشار گزاره برگ ایرانی توسط مردم، تذکری به دولت است/ دولت پیشرفت در مذاکرات هسته ای را در عمل نشان دهد

انتشار گزاره برگ ایرانی توسط مردم، تذکری به دولت است/ دولت پیشرفت در مذاکرات هسته ای را در عمل نشان دهد
نماینده مردم شبستر گفت: انتشار گزاره برگ ایرانی حرکت به نوعی تذکر مردم به دولت تلقی می شود که چرا علی رغم تاکید مقام معظم رهبری بر انتشار گزاره برگ ایرانی، دولت تدبیر و امید اقدام به انتشار این گزاره برگ نکرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، علی علیلو در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی آناج با اشاره به انتشار گزاره برگ ملت ایران اذعان داشت: دلیل اصلی این حرکت نشان دادن هم جهتی موضع مردم و مقام معظم رهبری در موضوع مذاکرات هسته ای است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی افزود: این حرکت به نوعی تذکر مردم به دولت تلقی می شود که چرا علی رغم تاکید مقام معظم رهبری بر انتشار گزاره برگ ایرانی، دولت تدبیر و امید اقدام به انتشار این گزاره برگ نکرد.

,

وی با تاکید اینکه دولت در این مورد کوتاهی کرده، گفت: این گزاره برگ منتشر شده بر اساس خطوط قرمز تعیین شده توسط رهبر معظم انقلاب تنظیم شده است و مردم با این کار به نحو کوتاهی جور دولت را به دوش می کشند و سوال اینجاست که چرا مردم باید مجبور باشند تا گزاره برگ ایرانی را منتشر نمایند.

,

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگار آناج مبنی بر تناقضات سخنان عراقچی، عضو تیم مذاکره کننده در مجلس، اظهار داشت: این تناقض ها به شدت آشکار است چرا که علی رغم تاکید مجلس شورای اسلامی بر انتشار گزاره برگ ایرانی، دولت اقدام به این کار نکرده و مجلس بارها به دولت تاکید کرده است که اگر همین حرف ها در نشست ها گفته شده، چرا گزاره برگ را منتشر نمی کنید؟

,

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: برخی حرف ها در جلسات ژنو، لوزان و نشست های مشترک با اعضای 1+5 رد و بدل شده که اعضای تیم مذاکره کننده ما آن را اعلام نمی کند و بر خلاف آنها رسانه های غربی و یا سخنگوهای دول 1+5 آنها را منتشر کرده و همین عملکرد باعث ایجاد یک دوگانگی در اذهان عمومی می شود.

,

وی با اشاره به صحبت های اخیر عباس عراقچی اذعان داشت: عراقچی در گفت و گوی خبری سعی در شفاف سازی مسائل مطروحه داشت اما به سوالات مطروحه در اذهان عمومی در رابطه با مذاکرات هسته ای پاسخ نداد.

,

این نماینده مجلس نهم گفت: سوال اینجاست که هیچ پاسخی از طرف دولت به مردم داده نمی شود و فقط به پیشرفت در مذاکرات و قبول هسته ای بودن ایران توسط 1+5 اشاره می شود در صورتی که این حرف ها کلی گویی و مردم باید در جزئیات قرار بگیرند.

,

وی افزود: در بحث هسته ای پیشرفت های خیلی زیادی داشته ایم و دولت فقط به این اشاره می کند که 1+5 حق غنی سازی ایران را تایید کرده است، تیم مذاکره کننده از بحث مصداقی در رابطه با مذاکرات هسته ای پرهیز نموده و مردم را در ریز جزئیات مذاکرات قرار نمی دهد و باید این پیشرفتی را که مکرراً به مردم اعلام می کند، نشان دهد.

,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه