اخبار داغ

درآمد بیش از یک میلیون تومان با وام 6 میلیونی بسیج با تکیه بر تولید ملی

درآمد بیش از یک میلیون تومان با وام 6 میلیونی بسیج با تکیه بر تولید ملی
کارآفرین خندابی گفت: جوانانی که جویای کار هستند می توانند با کمک بسیج سازندگی سپاه، در این عرصه ها وارد شوند و به تولید داخل کمک و مشغول به کار شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نسیم خنداب، گلی یکی از کارآفرینانی است که با کمک بسیج سازندگی به تولید جوجه با دستگاه جوجه کشی مشغول است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم خنداب،,

, ,

وی در شهر جاورسیان ساکن است و از این کار خرسند و رضایتمند است، گلی در ابتدا با گرفتن 6 میلیون تومان تسهیلات از بانک مهر اقتصاد اقدام به خرید دستگاه جوجه کشی کرده و برای اولین بار از 600 تخم مرغ، 520 جوجه برداشت کرده است.

وی در ادامه ازمسئول جهاد سازندگی خنداب تقدیر و تشکر کرد و گفت: جوانانی که جویای کار هستند می توانند با کمک بسیج سازندگی سپاه، در این عرصه ها وارد شوند و به تولید داخل کمک و مشغول به کار شوند.

,
,
,

, ,

گلی گفت: کار اصلی ام همین است، با فروش جوجه هایی که تولید می کنم خرج زندگی ام تامین می شود، در مکانی که هستم اجاره است و نزدیک به 6 ماه است در این مکان مشغول به کار هستم، قصد دارم کارم را گسترش دهم و به مکان بزرگتری نقل مکان کنم و کارم را در آنجا ادامه دهم.

وی گفت: تخم مرغ ها را از گلپایگان تهیه می کنم و بعد از تبدیل شدن تخم مرغ ها به جوجه، آنها را تا 30 الی 35 روز به صورت کارآمد پرورش می دهم و با وسیله ای که خودم درست کردم پشت موتور بسته و در عرض یک هفته 400 الی 500 جوجه را به قیمت 5 هزار تومان می فروشم.

این کارآفرین موفق گفت: این کار با کسر هزینه های جاری، ماهانه بیش از 1 میلیون تومان برایم درآمد دارد که هزیه زندگی ام تامین می شود.

 وی گفت: با تولید مرغ های زینتی و نژاد دار سود این کار تا 50 درصد هم افزایش پیدا خواهد کرد.
 

,
,
,
,
,
,
,
,
گلی افزود: بنده با این دستگاه تا به حال توانستم تخم مرغ های قرقاول، غاز، اردک، مرغ، کبک،بقلمون را به جوجه تبدیل کنم، که در این دوره که پنجمین دوره است از تخم، شترمرغ  استفاده خواهم کرد.
,
,

وی در ادمه افزود: مرغ های نژاد داری هستند که قیمت تخم مرغ های آنها با بقیه گرانتر است، ولی اگر بتوانیم آنها را به جوجه تبدیل کنیم، قیمت آنها نسبت به بقیه خیلی بالاتر است، نمونه این موضوع خروسی است که بنده تخم مرغ آنرا 5 هزار تومان گرفتم و در حال حاضر بعد از 5 ماه پرورش، آن را 400 هزار تومان میخرند.

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه