اخبار داغ

گزارش میدانی از نظرات مردم در خصوص مذاکرات هسته ای؛

خط مشی مذاکرات هسته ای بر اساس نظرات، دیدگاه ها و بیانات مقام معظم رهبری ترسیم شود

خط مشی مذاکرات هسته ای بر اساس نظرات، دیدگاه ها و بیانات مقام معظم رهبری ترسیم شود
شهروندان مهرانی نظرات مختلفی را در خصوص مذاکرات هسته ای دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا گزارش میدانی خبرنگار آوای مهران،حاکی است هموطنان مهرانی بر رعایت خطوط اصلی و قرمز نظام که توسط رهبر معظم انقلاب ترسیم شده است تاکید داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای مهران,

, ,

صادق خلفی از جوانان مهرانی در خصوص مذاکرات هسته ای گفت: مذاکرات هسته ای بر اساس خط مشی تعیین شده از جانب رهبر انقلاب پیش برود زیرا که ایشان نایب امام زمان هستند و مخالفت با ایشان در واقع مخالفت با امام عصر(عج) محسوب می‌شود و خطوطی را که ایشان تعیین کردند و همه را به وضوح اعلام کردند باید رعایت شود.

,

وی اظهار داشت: بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند هر مذاکره‌ای به نفع ملت ایران باشد من از آن حمایت میکنم. ما نیز به نوبه خود بر مواضع رهبری تاکید کرده و کوچکترین تخطی از خطوط قرمز نظام و انقلاب را نمی بخشیم و تا آخرین قطره خون در رکاب رهبر معظم انقلاب می مانیم و از مواضع ایشان حمایت میکنیم.

,

این جوان مهرانی ادامه داد: انتظار داریم تیم مذاکره کننده هسته ای با توکل بر خدا و استعانت از حضرت حق بر مواضع نظام پافشاری کنند و هیچگونه نظارت یا قرارداد خارج از عرف را نپذیرند.

,

, ,

محمد فتح الهی یکی دیگر از شهروندان مهرانی با بیان اینکه خط مشی رهبری در موضوع مذاکرات فصل الخطاب خواهد بود، گفت: یکی از مهمترین خطوط قرمز نظام جمهوری اسلام ایران بحث بازدید از مراکز نظامی و مصاحبه دانشمندان هسته ای کشور است چراکه اینگونه کارها زمینه فعالیت جاسوسان آمریکایی را فراهم می‌کند.

,

وی ادامه داد:آمریکا برای راضی نگه داشتن همپیمانان خود همچون عربستان و اسراییل حضور در نقاط امنیتی ما را خواستار شده اند که تیم مذاکره کننده با حفظ خطوط قرمز نظام و تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری دربرابر زیاده خواهی دشمنان خواهند ایستاد.

,

این شهروند مهرانی تاکید کرد: یکی دیگر از مسائل خطوط قرمز در مسائل هسته ای بازگشت‌پذیر بودن توافق هسته ای است که اگر دشمن خلاف عمل کرد راه خود را در این مسیر خواهیم رفت.

,

, ,

مرادی دیگر شهروند مهرانی نیز گفت:همانطور که رهبر انقلاب از مذاکره کنندگان حمایت کامل کردند ما هم به تاسی از ایشان حمایت خود را از تیم مذاکره کننده اعلام می کنیم.

,

این شهروند مهرانی اظهار داشت:در توافقات هسته ای باید خطوط قرمز نظام رعایت شود که یکی از آنها بحث بازدید از مراکز نظامی است از این رو باید تیم مذاکره کننده جلو سوء استفاده کشورهای غربی از این موضوع را بگیرند.

,

وی ادامه داد:تیم مذاکره کننده همانطور که اعلام کردند ÷ایبند به منویات مقام معظم رهبری هستند با هوشیاری کامل از خطوط قرمز نظام عبور نکنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه