اخبار داغ

فالکائو در تیررس چلسی

فالکائو در تیررس چلسی
رادامل فالکائو مهاجم کلمبیایی که فصلی کابوس وار را در انتقال قرضی به منچستر یونایتد سپری کرد گفت تمایل دارد به بازی در لیگ برتر انگلیس ادامه دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، فالکائو در حالی از علاقمندی خود به ادامه حضور در لیگ برتر می گوید که باشگاه چلسی قصد دارد تابستان امسال با توافق با موناکو این مهاجم را به خدمت بگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

پایگاه گل روز جمعه از تمایل ژوزه مورینیو سرمربی چلسی برای به خدمت گرفتن فالکائو پرده برداشت و اعلام کرد این سرمربی معتقد است می تواند فالکائو را که فصلی کابوس وار در یونایتد داشته ، احیا کند.
رادامل فالکائو اکنون از تمایل خود برای ادامه حضور در لیگ برتر انگلیس در فصل آینده سخن می گوید و این در حالی است که این مهاجم ملی پوش کلمبیایی در 29 بازی که برای منچستر یونایتد به میدان رفته تنها چهار بار موفق به گلزنی شده است.
وی در این باره خاطر نشان کرد : «از شایعات زیادی که درباره پیوستنم به چلسی منتشر شده خبر دارم.سعی می کنم توجهی به این مسائل نداشته باشم و در حال حاضر به تلاش برای تیم ملی فوتبال کلمبیا (در کوپا آمریکا تابستان امسال) توجه می کنم.این کارها را مدیر برنامه هایم انجام می دهد».
فالکائو در پایان افزود : «دوست دارم کار خود را در لیگ برتر ادامه دهم.طی هفته های آتی درباره آینده ام تصمیم گیری خواهم کرد».

,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه