اخبار داغ

فرج الله سلحشور: آنجلینا جولی آدم نمی شود!

فرج الله سلحشور: آنجلینا جولی آدم نمی شود!
ابتلای فرج ا.. سلحشور به سرطان که برای اولین بار سینماژورنال از آن خبر داد سبب ساز آن شد که آیین نکوداشتی برایش برگزار شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، در این آیین نکوداشت جهانگیر الماسی سخنانی را درباره تاثیر حرفهای تندی که سلحشور درباره آنجلینا جولی بیان کرده بود مطرح نمود و سلحشور را کسی دانست که باعث تغییر مسیر هنری آنجلینا شده است.
 
با این حال سلحشور خودش به چنین مساله ای اعتقاد نداشته و حرفهای الماسی را صرفا نظر شخصی وی میداند. سلحشور به "تماشاگران امروز” می گوید: حرفهای الماسی نظر ایشان است شاید برای اینکه اصلا فکر نمیکنند در سینما فساد وجود دارد.
 
وی ادامه میدهد: آنجلینا جولی یک صهیونیست است و تمام کره زمین هم گناه آلود بودن و فساد این زن را میدانند و آن را دیده اند. بنظر شما این فرد می تواند آدم باشد؟
 
به گزارش سینماژورنال، سلحشور درباره اینکه آیا حرفهایی که زده به گوش آنجلینا جولی رسیده یا نه اظهار میدارد: اصلا! ایشان چطور میتواند حرفهای مرا خوانده باشد و برایش مهم بوده باشد یا اصلا حرفهای من چند درصد از حرفهای ایشان را شامل میشود که بخواهند جواب دهند؟
 
کارگردان "یوسف پیامبر” خاطرنشان میسازد: آن نامه ای هم که به نام ایشان در پاسخ به من منتشر شد را هم چند نفر از بازیگران خودمان نوشته بودند و اصلا از طرف ایشان نبود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/ف

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه