اخبار داغ

رئیس اتاق اصناف زنجان:

نمایشگاه ویژه ماه مبارک رمضان در زنجان برگزار می‌شود

نمایشگاه ویژه ماه مبارک رمضان در زنجان برگزار می‌شود
رئیس اتاق اصناف زنجان از برگزاری نمایشگاه ویژه ماه مبارک رمضان در زنجان خبرداد و گفت: این نمایشگاه از 25 خرداد ماه در زنجان آغاز به کار می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا رحیم حاج نایبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا, با اشاره به برگزاری این نمایشگاه در استان زنجان اظهار کرد: در این نمایشگاه طبق روال سال‌های گذشته اقلام اساسی مردم در ماه مبارک رمضان عرضه می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه طرح ضیافت از 25 خردادماه در زنجان برپا می‌شود، افزود: برپایی این نمایشگاه تا 2 اردیبهشت ادامه دارد.

,

رئیس اتاق اصناف زنجان با اشاره به محصولات عرضه شده در این نمایشگاه تصریح کرد: مرغ‌، گوشت‌، روغن و برنج از سوی دستگاه‌های ذیربط تامین و با قیمت مناسب در نمایشگاه عرضه خواهد شد.

,

وی عنوان کرد: اقلام در نمایشگاه با 15 الی 20 درصد زیر قیمت بازار عرضه می‌شود.

,

حاج نایبی با اشاره به اجرای طرح ضیافت در سایر شهرستان‌های استان زنجان گفت: این طرح در شهرستان‌ها با توجه به ظرفیت موجود به صورت برگزاری نمایشگاه و یا فروش فوق العاده اجرا می‌شود.

,

وی با اشاره به تامین مایحتاج مردم در ماه مبارک رمضان گفت: مرغ ، گوشت و برنج در سردخانه‌ها و انبارها بیش از نیاز استان موجود ذخیره شده است.

,

رئیس اتاق اصناف زنجان درباره تعیین مکانیزم قیمت مرغ در استان خاطر نشان کرد: مبنای قیمت گذاری مرغ در استان‌، با مقایسه قیمت آن در استان‌های همجوار تعیین می‌شود به طوریکه بر اساس قیمت‌های اعلام شده در پورتال سازمان جهاد کشاورزی حمایت از مصرف کنندگان‌، قیمت مرغ در زنجان نباید بالاتر از استان‌های همجوار تعیین شود.

,

انتهای پیام/پ

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه