اخبار داغ

دولت توانست اسب سرکش تورم ۴۴ درصدی را با تدبیر مهار کند

دولت توانست اسب سرکش تورم ۴۴ درصدی را با تدبیر مهار کند
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: دولت توانست اسب سرکش تورم ۴۴ درصدی را با تدبیر مهار کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از فارس، حجت‌الاسلام مجید انصاری ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی کارخانه ذوب آهن رومشکان، اظهار داشت: استاندار لرستان در جلسه هیئت دولت گزارش بسیار خوب و جامعی از ظرفیت‏‌ها و وضعیت استان لرستان را بیان کرد که مورد رضایت‎مندی و تحسین رئیس جمهور و هیئت دولت قرار گرفت.
این مسئول عنوان کرد: این گزارش موجب شد که اعضای کابینه به پروژه‌‏های استان لرستان توجه ویژه‎ای داشته باشند که از جمله یکی از این پروژه‎‏های اثرگذار بحث کلنگ‌‏زنی ذوب‌آهن رومشکان است.
وی خاطرنشان کرد: پیرو گزارش‎های ارائه شده از سوی استاندار استان دولت کمک‌های ویژه‌ای به لرستان می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,

انصاری در ادامه گفت: ساماندهی اوضاع اقتصادی کشور یکی از برنامه‌های دولت است و از کسانی که پول خود را برای سرمایه‌گذاری و تولید هزینه می‌کنند، تشکر می‌کنم.

,

وی به بحث تورم اشاره کرد و  اظهار داشت: از جمله سیاست‌های اساسی دولت مهار رشد تورم و جلوگیری تدریجی از رکود و توسعه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است.

,

این مسئول اظهار کرد: دولت توانست اسب سرکش تورم 44 درصدی را با تدبیر مهار کند و در این زمینه پیشرفت‌های چشم‌گیری داشته است.

,

این مسئول گفت: دولت تدبیر و امید در ماه گذشته با وجود همه محدودیت‌های منابع، نرخ تورم را به حدود 15 درصد کاهش داده است.

,

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه یکی از برنامه‌های اصلی رئیس جمهور ساماندهی اوضاع اقتصادی کشور است، اظهار کرد: مجموع اعتبارات عمرانی کشور درسال 91 بیش از 11 هزار میلیارد تومان بوده است، این درحالی بود که قیمت نفت حدود 104 دلار و صادرات روزانه نفت دو میلیون بشکه بود.

,

انصاری یادآور شد:  طی دو سال گذشته قیمت نفت به نصف این مبلغ کاهش و صادرات آن به یک میلیون بشکه در روز رسید اما دولت توانست بودجه عمرانی کشور را در سال 92 به 23 هزار و در سال گذشته به 33 هزار میلیارد تومان افزایش دهد.

,

گفتنی است، ظهر امروز مراسم کلنگ‏‎زنی کارخانه ذوب آهن شهرستان رومشکان با حضور حجت‌‏الاسلام انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور، سید احمد آوایی معاون وزیر صنعت معدن و تجارت، هوشنگ بازوند استاندار لرستان، الهیار ملکشاهی رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی و... برگزار شد.

,

 

,

انتهای پیام/ف

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه