اخبار داغ

بررسی خریدهای احتمالی سپاهان در فصل نقل و انتقالات؛

از پرکردن جای خالی مدافعان سرباز تا تقویت کمربند میانی

از پرکردن جای خالی مدافعان سرباز تا تقویت کمربند میانی
حسین فرکی سرمربی این تیم در طی همین چند روز لیست بازیکنان مورد نیاز خودش را در اختیار مدیرعامل باشگاه قرار داده تا نسبت به خرید بازیکنان جدید اقدام شود و همین مسئله سپاهانی‌ها را در حالت آماده باش قرار داده تا به سراغ مذاکره با بازیکنان مد نظر حسین فرکی بروند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صاحب نیوز، در حدود ده روز از زمان آغاز نقل و انتقالات پیش فصل لیگ پانزدهم پشت سر گذاشته شده و هنوز جابجایی آنچنان مهمی در بین تیمهای لیگ برتری انجام نشده که توجه رسانه‌ها را به خودش جلب کند. در حال حاضر به جز معدودی از تیمها مثل سپاهان و ذوب‌آهن که وضعیت سرمربیان خودشان را مشخص کرده‌اند بقیه تیمها در تکاپوی انتخاب سرمربی هستند تا بنا بر نظر و عقیده او بتوانند نسبت به جذب بازیکن اقدام کنند. اما سپاهان به عنوان مدافع عنوان قهرمانی لیگ شرایط بسیار بهتری دارد و حتی گفته می‌شود که حسین فرکی سرمربی این تیم در طی همین چند روز لیست بازیکنان مورد نیاز خودش را در اختیار مدیرعامل باشگاه قرار داده تا نسبت به خرید بازیکنان جدید اقدام شود و همین مسئله سپاهانی‌ها را در حالت آماده باش قرار داده تا به سراغ مذاکره با بازیکنان مد نظر حسین فرکی بروند.از طرف دیگر مروری بر لیست بازیکنان سپاهان در سال گذشته و نقاط ضعف و قوت این تیم نشان می‌دهد که هدفگذاری اصلی حسین فرکی و مهرزاد خلیلیان بر روی کدام نقطه از زمین است تا بر مبنای آن نقاط ضعف سپاهان را برای حضور در لیگ پانزدهم کمتر از گذشته کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا , صاحب نیوز،,

*دروازه‌بان: جدایی احتمالی رحمان

, *دروازه‌بان: جدایی احتمالی رحمان,

سپاهان برای لیگ چهاردهم در پست دروازه‌بان دو دروازه‌بان باتجربه در اختیار داشت ولی با این وجود و بر اساس اخبار منتشر شده احتمال می‌رود که رحمان احمدی دیگر جایی در لیست حسین فرکی نداشته باشد.البته احمد سجادی مربی دروازه بانهای سپاهان در مصاحبه خودش بر روی این مسئله تاکید کرده که سپاهان به هر دو دروازه‌بانش احتیاج دارد ولی اگر قرار به تمدید دوباره قرارداد رحمان احمدی باشد حتما به او گوشزد خواهد شد که احتمال نیمکت نشینی در تمام طول فصل وجود دارد . ولی آنچه که روشن است سپاهان در این پست خرید آنچنان صاحبنامی ندارد و اگر دو دروازه‌بانش را برای رقابت با یکدیگر راضی کند سهمیه‌های خودش برای خرید در بقیه قسمتهای زمین را حفظ خواهد کرد.

,

*دفاع: پرکردن جای خالی مدافعان سرباز

, *دفاع: پرکردن جای خالی مدافعان سرباز,

در ساختار دفاعی سپاهان جای هادی عقیلی تضمین شده است و او که در سال گذشته قرار داد سه ساله‌ای را با تیمش امضا کرد مطمئنا باز هم در غیاب محرم نویدکیا بازوبند کاپیتانی را بر روی دست خواهد بست.از طرف دیگر احسان حاج صفی و وریا غفوری هم به عنوان ملی پوشان سپاهان اگر به خارج از کشور نروند_که احتمالش زیاد است- در سمت چپ و راست زمین برای تیمشان بازی می‌کنند.اما نکته مهم این پست عبدالله کرمی مدافع میانی این تیم است که در سال گذشته بازی‌‌ای خوبی از خودش به نمایش گذاشت و گفته می‌شود که برای بازگشت دوباره به تیم فولاد خوزستان هوایی شده و مطمئنا تمدید دوباره قرارداد این بازیکن یکی از کارهای اصلی کادر مدیریتی سپاهان خواهد بود. ولی اتفاق دیگر در جایی رقم خواهد خورد که سپاهان دو بازیکن مهم خودش را به خاطر پرونده ابطال کارتهای معافیت از دست داد تا شجاع خلیل‌زاده و علی حمودی راهی تراکتورسازی تبریز شوند و به همین خاطر پر کردن جای خالی این دو بازیکن از اولویتهای سپاهانی‌ها خواهد بود.البته بر اساس اخبار موجود کار سپاهان با مدافع برزیلی تراکتورسازی تبریز تمام شده و از طرف دیگر رامین رضاییان مدافع ملی پوش راه‌آهن هم برای جانشینی علی حمودی مدنظر قرار گرفته است.

,

*خط هافبک: نگاه به جانشین محرم

, *خط هافبک: نگاه به جانشین محرم,

در خط هافبک سپاهان به شدت نیازمند خرید بازیکن است و با توجه به شرایط بدنی محرم نویدکیا این احتمال وجود دارد که حسین فرکی به دنبال خرید یک هافبک بازیساز باشد تا در موقع لزوم فشار را از روی دوش کاپیتان سپاهان بردارد. در پست هافبک چپ هم یعقوب کریمی احتمالا به سپاهان باز می‌گردد تا ترکیب نماینده فوتبال اصفهان در این ناحیه تکمیل شود . دو بازیکن در خط دفاعی و دو بازیکن در خط هافبک نیازهای سپاهان را در این دو پست برطرف می‌کنند. البته زمزمه‌هایی هم مبنی بر بازگشت امید ابراهیمی وجود دارد که اگر سپاهان بتواند هافبک سابق خودش را برای بازگشت به اصفهان راضی کند مطمئنا بهترین خرید فصل را انجام داده است.

,

*خط حمله: حفظ مثلث آتش

, *خط حمله: حفظ مثلث آتش,

حضور سه بازیکن گلزن مثل محمدرضا خلعتبری،مهدی شریفی و لوسیانو پریرا سپاهان را در پست مهاجم به شدت خطرناک کرد و بعید به نظر می‌رسد که بازیکنی از این جمع بخواهد از سپاهان جدا شود مگر اینکه مهدی شریفی برای گذراندن خدمت مقدس سربازی راهی تیمی مثل تراکتورسازی شود. ولی در غیر اینصورت سپاهان در این پست هم خرید آنچنان بزرگی نخواهد داشت و فقط با رفتن جواهیر سوکای باید انتظار داشت تا یک مهاجم نیمکت نشین ولی با کیفیت برای پر کردن جای خالی این مهاجم آلبانیایی به سپاهان بیاید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه