اخبار داغ

"گزاره برگ ملی"، مطالبات واقعی ملت و رهبری است

"گزاره برگ ملی"، مطالبات واقعی ملت و رهبری است
یک فعال سیاسی با بیان اینکه "گزاره برگ ملی"، مطالبات واقعی ملت و رهبری است، گفت: اصولی که در این گزاره برگ ملی آمده است مطابق خواسته های رهبر معظم انقلاب و مردم ایران است که باید طبق همان عمل شود .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا،محبوبه مهدوی نژاد، مبلغ و فعال سیاسی در گفتگو با شاخه طوبیبا تأیید گزاره برگ ملی گفت: فکت شیت ایرانی گزاره برگ کاملی است که آن نه تنها سند هوشیاری و بصیرت ملت ایران است، بلکه اتمام حجتی برای تیم مذاکره کننده کشورمان است که مبنای حرکتی خوبی برای آنها در مذاکرات باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ،محبوبه مهدوی نژاد، مبلغ و فعال سیاسی در گفتگو با شاخه طوبی,

"گزاره برگ ملی"، مطالبات واقعی ملت و رهبری است

, "گزاره برگ ملی"، مطالبات واقعی ملت و رهبری است, "گزاره برگ ملی"، مطالبات واقعی ملت و رهبری است,

مهدوی نژاد با بیان اینکه  "گزاره برگ ملی"، مطالبات واقعی ملت و رهبری است، افزود: اصولی که در این گزاره برگ ملی آمده است مطابق خواسته های رهبر معظم انقلاب و مردم ایران است که باید طبق همان عمل شود.

,

این فعال سیاسی با اشاره به بیانات رهبری در خصوص اینکه "من اجازه نمی دهم کسی با دانشمندان  هسته ای را بازجویی کند" اظهار کرد: هیچ گونه نظارت در مراکز امنیتی و هسته ای پذیرفته نیست و نباید مسئولین امر این اجازه ها را به طرفین مقابل بدهند.

,

مذاکره کنندگان هسته ای به اصول گزاره برگ ملی پایبند باشند

, مذاکره کنندگان هسته ای به اصول گزاره برگ ملی پایبند باشند, مذاکره کنندگان هسته ای به اصول گزاره برگ ملی پایبند باشند,

وی تصریح کرد: گروه نظامی داخل کشور ما نیز در جواب کسانی که زیادخواهی می کنند گفتند که ما با سرب داغ جواب آنها را می دهیم و باید مذاکره کنندگان هسته ای به اصول گزاره برگ ملت ایران پایبند و آن خطوط قرمزی که رهبری فرمودند را در نظر داشته باشند.

,

مهدوی نژاد با بیان اینکه تفکر شیعی، گزاره برگ ملی ما همه یکی است، گفت: در سال همدلی  حرف دولت و تیم مذاکره کننده با مردم یکی است که این ها ایده آل های کشور جمهوری اسلامی است.

,

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه دشمن می گوید که مردم ایران از مشکلات اقتصادی خسته شده است، اظهار کرد: مردم ایران از دروغگویی کشورهای زیادی خواه خسته شده اند و در مسائل هسته ای کشورشان کوتاه نمی آیند.

,

وی با بیان اینکه دنیا باید بداند که ما دنبال بمب هسته ای نبوده و نیستیم، گفت: استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای و اتمی حق ماست و باید طرف مقابل این حق را به رسمیت بشناسند.

,

این فعال سیاسی، گزاره برگ ملت ایران، را بهترین گزینه برای حفظ غرور ملی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود:  ما تابع امر رهبر انقلاب اسلامی هستیم و تیم مذاکره کننده کشورمان نیز باید فرامین رهبری را در سرلوحه کار خود قرار دهند.

,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه