اخبار داغ

حضور دو ایرانی در تیم منتخب پینگ پنگ آسیا

حضور دو ایرانی در تیم منتخب پینگ پنگ آسیا
دو ایرانی در تیم منتخب پینگ پنگ آسیا در رقابت‌های بین قاره‌ای حضور پیدا می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا نوشاد عالمیان را به عنوان بازیکن و افشین بدیعی را به عنوان سرپرست تیم منتخب قاره کهن منصوب کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

تیم منتخب تنیس روی میز بزرگسالان آسیا با حضور نوشاد عالمیان در روزهای ۱۰ و ۱۱ مرداد سال جاری در مسابقات آسیا – اروپا که در کشور چین برگزار می‌شود با تیم منتخب اروپا به رقابت می‌پردازد.

,

این اولین بار است که یک ایرانی به عنوان عضو تیم منتخب بزرگسالان آسیا انتخاب می‌شود.

,

از جمله دیگر نفرات دعوت شده به این تیم می‌توان به "ما لونگ" قهرمان فعلی جهان از چین، "میزوتانی" نفر پنجم جهان از ژاپن، "تانگ پنگ" نفر یازدهم جهان از هنگ کنگ و "چان چی یوان" نفر سیزدهم جهان از چین تایپه اشاره کرد.

,

در رده بندی کنونی فدراسیون جهانی تنیس روی میز ۱۵ بازیکن از ۲۰ بازیکن برتر دنیا از قاره آسیا هستند که در میان آنان بازیکنانی از کشورهای کره جنوبی و سنگاپور نیز قرار دارند اما با این وجود نام نوشاد عالمیان به عنوان نفر پنجم تیم منتخب آسیا ثبت شده است.

,

در سال ۲۰۰۶ نیز که افشین بدیعی عهده دار سرپرستی تیم منتخب نوجوانان آسیا بود، از نوشاد عالمیان برای عضویت در این تیم و شرکت در اردو و مسابقات بین قاره‌ای کشور صربستان دعوت به عمل آمده بود و اینک پس از گذشت ۹ سال همین اتفاق در رده بزرگسالان تکرار می‌شود. بدیعی در حال حاضر نایب رییس کنفدراسیون تنیس روی میز آسیاست.

,

 

,

انتهای خبر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه