اخبار داغ

افشارزاده: امروز جلسه‌ای با منصوریان نداشتم

افشارزاده: امروز جلسه‌ای با منصوریان نداشتم
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: امروز جلسه‌ای با علیرضا منصوریان نداشتم اما مشغول مذاکره با گزینه‌های سرمربیگری استقلال هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابهرام افشارزاده در مورد پلمپ باشگاه استقلال گفت: ساختمان باشگاه استقلال مسکونی بوده و تبدیل به ساختمان اداری شده که باید 700 میلیون تومان برای تغییر این کاربری پرداخت شود. شهردار منطقه دو مساعدت لازم را داشته است و حداکثر این پرداخت‌ باید هرچه سریع‌تر انجام شود اما به دلیل مشکلات مالی که باشگاه داشت توان پرداخت قسط اول را نداشتیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: امروز با مسئولان شهرداری صحبت کردیم و قرار شد از هفته آینده قسط اول این پرداخت انجام و مشکل باشگاه استقلال هم حل شود.

,

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد وضعیت سرمربی فصل آینده این تیم گفت: مذاکرات ما بعد از پایان فصل نقل و انتقالات آغاز شده و فکر می‌کنم حداکثر فردا یا دوشنبه صبح اعضای هیات مدیره و همچنین سرمربی استقلال را معرفی کنیم. اعضای کادر سرپرستی و مربی هم تا پایان هفته مشخص و ابلاغ‌ها به آنها انجام خواهد شد.

,

وی در مورد اینکه با منصوریان امروز جلسه‌ای برای حضور در استقلال داشته گفت: نه من امروز جلسه‌ای با ایشان نداشتم و در باشگاه نبودم و امروز در وزارت ورزش در محل کارم حضور داشتم. به جز منصوریان با چند مربی دیگر هم در حال صحبت هستیم.

,

افشارزاده در مورد اینکه گزینه‌های دیگر سرمربیگری استقلال چند نفر هستند گفت: به جز منصوریان با سه مربی دیگر در حال مذاکره هستیم. یک مربی خارجی و دو مربی ایرانی دیگر را هم مدنظر داریم.

,

انتهای پیام/ی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه