اخبار داغ

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان:

پلیس با روزه خواران در ملا عام برخورد می کند/ کاهش جرائم خرد از برکات ماه رمضان است

پلیس با روزه خواران در ملا عام برخورد می کند/ کاهش جرائم خرد از برکات ماه رمضان است
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: پلیس با افرادی که در ملأ عام اقدام به روزه‌ خواری نمایند،به شدت برخورد می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا جعفر کردلو امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا، اظهار داشت: برقراری نظم و امنیت به ویژه در زمان‌ های نزدیک به افطار و نیز مراسماتی که در ایام افطاری برگزار می‌ شود در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با بیان اینکه اصلی‌ ترین محور برنامه‌ های نیروی انتظامی در ایام ماه مبارک رمضان پیشگیری از سرقت است، افزود: کلانتری ‌ها و پاسگاه‌ های سطح شهر در آمادگی کامل هستند.

,

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان بر ضرورت ارتقای فرهنگ خود کنترلی تاکید کرد و گفت:ارتقای این فرهنگ در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد.

,

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه همچنین محدودیت‌ هایی لازم در مورد ارائه خدمات در ایام ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده است،افزود: رعایت شان این ماه مبارک باید از سوی همه افراد جامعه مورد توجه باشد.

,

کردلو با اشاره به شناسایی برخی رستوران‌ ها و مسافرخانه‌ ها برای ارائه خدمات به مسافران گفت: سایر مراکز از سرو غذا قبل از افطار اجتناب کنند.

,

وی با اشاره به برخورد پلیس با روزه ‌خواران در ملاعام گفت: با افرادی که در سطح شهر و در ملأ عام اقدام به روزه‌ خواری نمایند،به شدت برخورد می ‌شود.

,

وی خاطرنشان کرد: در بررسی آمارهای سال گذشته نیز میزان جرایم در ماه مبارک رمضان در زنجان نسبت به ماه‌ های دیگر کاهش داشته است.

,

انتهای پیام/ر

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه