اخبار داغ

در اولین نماز جمعه ماه مبارک رمضان مطرح شد؛

امام جمعه رامیان جنایت رژیم سعودی در اولین روز از ماه رمضان را محکوم کرد/ تفاهم هسته ای به شرط حفظ حقوق ملت ایران

امام جمعه رامیان جنایت رژیم سعودی در اولین روز از ماه رمضان را محکوم کرد/ تفاهم هسته ای به شرط حفظ حقوق ملت ایران
امام جمعه رامیان ضمن محکوم کردن جنایات رژیم سعودی در اولین روز از ماه مبارک رمضان، گفت: سه گروه داعش، رژیم صهیونیستی در غزه و رژیم سعودی در یمن رتبه اول کودک کشی را در دنیا بدست آورده اند و برای این جنایت بزرگ در خانه خدا هیچ توجیهی قابل قبول نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گل رامیان، حجت الاسلام والمسلمین "حسین طاهری" امام جمعه رامیان در اولین نماز جمعه ماه مبارک رمضان با اشاره به تعبیر پیامبر اسلام در شان و منزلت ماه مبارک رمضان گفت: ماه خدا با برکت، رحمت و مغفرت به سوی شما می آید و خود را آماده کنید تا از این فرصت استفاده کامل را داشته باشید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , گل رامیان, گل رامیان, گل رامیان, گل رامیان, ، حجت الاسلام والمسلمین "حسین طاهری" امام جمعه رامیان در اولین نماز جمعه ماه مبارک رمضان با اشاره به تعبیر پیامبر اسلام در شان و منزلت ماه مبارک رمضان گفت: ماه خدا با برکت، رحمت و مغفرت به سوی شما می آید و خود را آماده کنید تا از این فرصت استفاده کامل را داشته باشید.,

وی با اشاره به عظمت خانه خداوند، اظهار کرد: خانه خدا یکی از ساده ترین خانه هاست ولی همچنان که خانه خدا با نسبت به خداوند کریم ارزش پیدا می کند انسان نیز با روح خدایی خود دارای ارزش و اشرف مخلوقات است .

,

حجت الاسلام طاهری افزود: ماه رمضان ماه خوب شدن، مبارزه با گناهان و فرصتی برای بهشتی شدن است و نتیجه ماه مبارک رمضان تقواست و باید این تقوا را در طول سال حفظ کنیم.

,

دانشگاهیان از شهید چمران پیروی کنند

, دانشگاهیان از شهید چمران پیروی کنند, دانشگاهیان از شهید چمران پیروی کنند,

امام جمعه رامیان با اشاره به 31 تیرماه شهادت دکتر چمران، بیان کرد: شهید چمران انسان بسیار عارف و با معرفتی بود و با داشتن تحصیلات عالیه در آمریکا هیچگاه تحت تاثیر فرهنگ غرب قرار نگرفت و در نهایت در بهترین حالات به دیدار معبودش نائل آمد.

,

وی ادامه داد: همه دانشگاهها، دانشجویان و اساتید باید با پیروی از این انسان والا، معرفت و شناخت نسبت به وظایف اجتماعی و جایگاه خود در حفظ کیان اسلام داشته باشند.

,

خطیب نمازجمعه رامیان با اشاره به اول تیر روز اصناف و تبلیغات اسلامی، عنوان کرد: اصناف حضور موثری در انقلاب و دفاع مقدس و صحنه های مختلف اجتماعی و سیاسی داشته اند.

,

وی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی یکی از نهادهایی که باید با مردم، مساجد و روستاها در تبلیغ اسلام با اعزام مبلغین و مروجین ارتباط تنگاتنگی داشته باشد.

,

محکوم کردن جنایت سعودی ها در اول ماه مبارک رمضان

, محکوم کردن جنایت سعودی ها در اول ماه مبارک رمضان, محکوم کردن جنایت سعودی ها در اول ماه مبارک رمضان,

طاهری ضمن محکوم کردن به جنایات سعودی ها در اول ماه رمضان و انفجار چهار مسجد و به شهادت رسیدن مردم مسلمان نمازگزار و روزه دار یمن، گفت: سه گروه داعش، رژیم صهیونیستی در غزه و رژیم سعودی در یمن رتبه اول کودک کشی را در دنیا بدست آورده اند و برای این جنایت بزرگ در خانه خدا هیچ توجیهی قابل قبول نیست.

,

وی با اشاره به حضور باشکوه مردم در تشییع پیکر شهدا، تصریح کرد: مردم یکبار دیگر عهد و پیمانی مجدد با شهدا بستند که راه شهدا ارتباط با خدا، ارتباط با ولایت، مقاومت و ایثار است .

,

امام جمعه رامیان خاطرنشان کرد: تیم مذاکره کننده ایران با توجه به توصیه های مقام معظم رهبری و با حفظ حقوق ملت ایران و برطرف شدن تحریم های ناجوانمردانه، تفاهم نامه را امضا کنند .

,

انتهای پیام/ر

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه