اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

برخی در داخل کشور نتوانستند تشییع باشکوه شهدای غواص را تحمل کنند

برخی در داخل کشور نتوانستند تشییع باشکوه شهدای غواص را تحمل کنند
نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه تشییع 175 شهید غواص در شرایطی اتفاق افتاد که جامعه نیاز شدیدی به وجود شهدا داشت گفت: البته برخی در داخل کشور نتوانستند این واقعه عظیم را تحمل کنند و دست به اقدامات ناپسندی زدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از منطقه آزاد، حجت الاسلام و المسلمین نکونام در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلای شهرکرد، با اشاره به آغاز ماه رمضان و لزوم بهره گیری هر چه بیشتر از این ماه، با تاکید بر مراقبت از دستاورد های معنوی ماه رمضان گفت: باید مراقبت کرد تا همراه با شقاوت از این ماه خارج نشویم که لازمه آن، مداومت بر جلوگیری ار ارتکاب گناه توسط اعضا و جوارح انسان علی الخصوص زبان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, منطقه آزاد,

امام جمعه شهرکرد با اشاره به تشییع پیکر مطهر 270 شهید در روز سه شنبه در تهران افزود: این روز، به فرموده مقام معظم رهبری، در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شد و بیانگر درک و شعور بالای مردم ایران است.

نکونام در ادامه با بیان اینکه تشییع 175 شهید غواص در شرایطی اتفاق افتاد که جامعه نیاز شدیدی به وجود شهدا داشت افزود: البته برخی در داخل کشور نتوانستند این واقعه عظیم را تحمل کنند و دست به اقدامات ناپسندی زدند.

وی با اشاره به اول تیر ماه، روز اصناف گفت: کسبه و اصناف محترم به شرط داشتن کسب و کار حلال و صحیح، نزد خداوند عزیز هستند، البته مسئولین نیز باید در رفع نیارهای اصناف اهتمام داشته باشند.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان، اول تیرماه را مصادف با حکم امام(ره) مبنی بر تاسیس سارمان تبلیغات اسلامی دانست و افزود: نکته مهم آن است که بدانیم، تبلیغ معارف اسلامی، صرفاً وظیفه سازمان تبلیغات، حوزه های علمیه و روحانیون نیست، بلکه باید زمینه بستر تبلیغ توسط مردم فراهم شود.

خطیب جمعه شهرکرد، با اشاره به سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران در 31 خردادماه و همزمانی آن با روز بسیج اساتید گفت: کسب مدارج علمی باعث رایت خاطر شهید چمران نشد، بلکه جهاد در راه خدا بود که باعث شد وی به اشباع درونی برسد.

نکونام در پایان با دعوت مردم به حضور پرشور در جلسه تلاوت قرآن که همه روزه در ایام ماه مبارک رمضان، عصر ها در مصلای شهرکرد برگزار می شود، افزود: این برنامه مصداقی از برزگ داشتن، شعائر الهی و قرآنی است که طبق دستورات اسلام باید این شعائر را هر چه باشکوهتر ، بزرگ بداریم.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,


انتهای پیام/ر

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه