اخبار داغ

تهران گرمتر می شود

تهران گرمتر می شود
کارشناس سازمان هواشناسی با پیش‌بینی افزایش دمای هوای تهران ؛ خلیج‌فارس و تنگه هرمز را مواج و استان‌های جنوبی را همراه با پدیده گرد و خاک پیش‌بینی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، خانم فریبا گودرزی در گفتگوی تلفنی با خبرگزاری صدا و سیما گفت : هوای امروز تهران صاف است و در ساعات بعداز ظهر، وزش ملایم باد را داریم که در ارتفاعات با رشد ملایم ابر همراه می‌شود. حداکثر دمای هوای امروز تهران، 37 درجه سانتیگراد است که در دو روز آینده هوای تهران چند درجه گرم‌تر می شود.

وی افزود : در استان‌های خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان، ‌هرمزگان و شهرهای شمالی آذربایجان‌غربی برای ساعات بعداز ظهر و اوایل امشب؛ وزش باد، رگبار موقتی باران و گاهی رعد و برق داریم که همین شرایط در روز یکشنبه برای استان‌های هرمزگان، سیستان و بلوچستان و کرمان پیش‌بینی می‌شود. 

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: روزهای یکشنبه و دوشنبه برای برخی از نقاط جنوب غرب کشور از جمله در استان‌های ایلام، خوزستان و بوشهر وزش باد پیش بینی می شود که می‌تواند با گرد و خاک همراه باشد و این شرایط برای جنوب‌شرق و شرق کشور نیز رخ می‌دهد.

گودرزی گفت : امروز بخش‌های شرقی خلیج‌فارس مواج است که این شرایط در روزهای یکشنبه و دوشنبه هم ادامه دارد و تنگه هرمز نیز در روزهای آتی مواج پیش بینی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/ف

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه