اخبار داغ

لزوم ورود نهادهای نظارتی

اصرار تعجب‌برانگیز بر یک انتصاب حاشیه‌ساز/ هیئت امنای کمیته امداد لطفا اقدام کنید!

اصرار تعجب‌برانگیز بر یک انتصاب حاشیه‌ساز/ هیئت امنای کمیته امداد لطفا اقدام کنید!
انتصاب و حضور فرد مساله‌داری که تا پیش از این به واسطه رابطه تنگاتنگ با گروهک انحرافی و میدان‌داری برای این گروهک توسط رسانه‌های خوش‌نام طرد و بایکوت شده بود در مجموعه و نهاد انقلابی کمیته امداد امام خمینی(ره)، حواشی زیادی را با خود به همراه داشته است.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا، سوابق مشخص این فرد که بخشی از پرونده وی در حراست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دوران سید محمد حسینی مفتوح است تا جایی سیاه و تاریک بوده که بلافاصله با روی کار آمدن دولت جدید اولین نفری که توسط علی جنتی اخراج شد، وی بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

ح.ع که به دلیل فساد اقتصادی بزرگ مالی در مرکز زیر مجموعه خود و زد و بند با کانون‌های تبلیغاتی "چ" و ... توسط دستگاه‌های نظارتی و امنیتی مورد برخورد قرار گرفت، اکنون یکی از بخش‌های پولی، مالی و پروژه‌محور در کمیته امداد را بر عهده گرفته است.

,

 

,

حضور این فرد که توسط دو رسانه بدنام حمایت می‌شود در نهاد مذکور بلافاصله از سوی جناح پاک‌دست و انقلابی رسانه‌های پرمخاطب کشور مورد انتقاد قرار گرفت. این رسانه‌ها با درج گزارش‌های انتقادی خود نسبت به این انتصاب ابراز نگرانی کرده و این اقدام مدیریت جدید کمیته را مایه‌ی دلسردی خواندند.

,

 

,

اکنون پس از طی مدت چند روز از این انتقادات، متاسفانه هیچ‌گونه اقدام موثری از سوی مدیریت جدید کمیته دیده نشده و این رفتار حکایت‌گر موضوعی است که می‌بایست دستگاه‌های نظارتی و امنیتی با ورود و کمک خود به هیئت امنای محترم و خوش‌نام، کمیته امداد را از معرض یک خطر جدی دور نگاه دارند.

,

 

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه