اخبار داغ

ادامه تجمعات مالباختگان در شهرهای مختلف؛

نامیزانی میزان به اوج خود رسید

نامیزانی میزان به اوج خود رسید
امام جمعه اسفراین با اشاره به انحلال موسسه اعتباری میزان و دغدغه های به حق مردم گفت: به محض انحلال هر موسسه اعتباری یا تعاونی اعتبار مدیریت آن به بانک عامل یا موسسه اعتباری دیگری واگذار می شد، تا وضعیت سپردهگذاران مشخص باشد، اما در مورد موسسه میزان این اتفاق نیافتاد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سپهرآیین ، از لحظات ابتدایی صبح شنبه سپرده گذاران میزان مقابل شعبه موسسه مالی و اعتباری میزان در میدان حضرت امام خمینی(ره) تجمع کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپهرآیین,

, , ,

نگارش استشهاد نامه مردمی خطاب به مسئولان بخشی از اقدامات سپرده گذاران این موسسه بود.  مردم با حضور مقابل این موسسه خواستار رسیدگی مسئولان به وضعیت پرداخت اصل سپرده خویش شدند. گفتنی است نیروهای انتظامی نیز با هدف مدیریت این تجمع مقابل میزان حضور داشتند. حضور سپرده گذاران مقابل موسسه هرج و مرج ترافیکی را در پی داشت.

,

شنیدنی ها حاکی است فردا قرار است سپرده گذاران میزان از شعبه میزان تا فرمانداری تجمع کنند.

,

, , ,

گفتنی است امام جمعه اسفراین در خطبه های نمازجمعه این هفته اسفراینبا اشاره به انحلال موسسه اعتباری میزان و دغدغه های به حق مردم گفت: به محض انحلال هر موسسه اعتباری یا تعاونی اعتبار مدیریت آن به بانک عامل یا موسسه اعتباری دیگری واگذار می شد، تا وضعیت سپردهگذاران مشخص باشد، اما در مورد موسسه میزان این اتفاق نیافتاد.

,

, , ,

وی با بیان اینکه پشت قضیه نامیزانی میزان، ردپای مسائل سیاسی و انتخاباتی است گفت: فرماندار و رییس دادگستری برای احقاق حق راستین مردم تلاش نمایند.حجت الاسلام محمدیان  با اشاره به اینکه مدت ها موسسه میزان با آرم مشابه قوه قضاییه فعالیت کرده است افزود: هرقدر مسئولان عالی رتبه قوه قضاییه مشارکت در میزان را رد نمی کنند، برای مردم باور ناپذیر تر است.

,

, , ,

, , ,

, , ,

عکس:سپهرآیین 

,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه