اخبار داغ

مسئول سازمان اردویی راهیان نور استان اصفهان :

خدمت‌رسانی 2000 خادم اصفهانی به زائران سرزمین نور در سال 94

خدمت‌رسانی 2000 خادم اصفهانی به زائران سرزمین نور در سال 94
مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: تعداد خادمینی که در سال گذشته به زائران راهیان نور خدمات رسانی کردند 1800 نفر بوده و پیش بینی امسال ما برای تعداد خادمین حدود 2 هزار نفر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوله بار، میثم رضوانپور در گفتگو با خبرنگار کوله بار در خصوص زمان آغاز و پایان اردوهای راهیان نور امسال گفت: اردوهای راهیان نور غرب و شمال غرب برای امسال از دهم مردادماه آغاز و تا پنجم شهریورماه ادامه دارد, همچنین اردوهای راهیان نور جنوب همزمان با اعزام دانش آموزان از اوایل مهرماه آغاز و تا پایان فروردین سال بعد ادامه خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوله بار,
 
,
مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان از پیش بینی اعزام حدود 120 هزار زائر از استان اصفهان  به سرزمین های نور خبر داد و افزود: پیش بینی می شود از این تعداد 50 هزار نفر دانش آموزی, 20 هزار نفر دانشجویی و 50 هزار نفر به صورت عمومی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شوند.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه کارهای مقدماتی, تشکیل ستاد و تعیین مکان برای برگزاری هر چه بهتر اردوهای راهیان نور غرب و شمال غرب انجام شده است افزود: برای امسال مسیرهای ویژه ای را تدارک دیده ایم؛ همچنین در نظر داریم زائران را بیشتر به مناطقی ببریم که رزمنده های استان اصفهان در دوران هشت سال دفاع مقدس در آن مکان ها مجاهدت هایی داشتند.
,
 
,
رضوانپور در ادامه از چاپ جزوه هایی درباره مناطقی که زائران از آنها بازدید به عمل می آورند خبر داد و افزود: این جزوه ها به صورت روزانه توزیع می شود.
,
 
,
مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان درباره برنامه های دیگر استان اصفهان در برگزاری اردوهای راهیان نور امسال اظهار داشت: برنامه ویژه ای که برای امسال در نظر  داریم استفاده از راویانی است که تجربه خوبی در مناطق عملیاتی داشتند.
,
 
,
وی در ادامه از وجود 100 راوی و روحانی برای برگزاری اردوهای راهیان نور غرب و شمال غرب خبر داد و افزود: برای امسال 3 هزار خادم ثبت نام کرده اند و تعداد خادمینی که در سال گذشته به زائران راهیان نور خدمات رسانی کردند 1800 نفر بوده و پیش بینی امسال ما برای تعداد خادمین حدود 2 هزار نفر است.
,
 
,
انتهای پیام/خ
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه