اخبار داغ

مسئول کارگروه بانوان بسیج جامعه پزشکی قزوین:‌

اپیلاسیون زاییده فرهنگ غربی و در ادامه پروژه حیازدایی است

اپیلاسیون زاییده فرهنگ غربی و در ادامه پروژه حیازدایی است
مسئول کارگروه بانوان بسیج جامعه پزشکی استان قزوین گفت:‌ اپیلاسیون عملی حرام است که در راستای پروژه‌های حیازدایی دشمن به کشور ما راه یافته و در حال فراگیر شدن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، دکتر فاطمه محمدبیگی در گفت‌وگو با خبرنگار سازمان بسیج جامعه پزشکی٬ با بیان این‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌که انجام اپیلاسیون کامل بدن حرام شرعی است و با دین ما سازگاری ندارد، افزود: اپیلاسیون در راستای پروژه‌های حیازدایی دشمن به کشور ما راه پیدا کرده و در حال فراگیر شدن است.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه تجهیزات کمک آموزشی مدارس در استان قزوین گفت: در این نمایشگاه موسسه‌ای برپا بود که با مجوز سازمان فنی ‌و حرفه‌ای در هجده رشته آموزشی مانند آرایش دایم صورت و اپیلاسیون کامل بدن و انواع ماساژها از حاضران در نمایشگاه ثبت‌نام می‌کرد.
 
مسئول کارگروه بانوان بسیج جامعه پزشکی استان قزوین با اشاره به هوشیاری گروه‌های مذهبی استان قزوین گفت: در این زمان 300 نفر از خانواده‌های شهدا و فعالان فرهنگی، مذهبی قزوین نامه‌ای با مضمون اجرای پروژه‌های حیازدایی دشمن در سطح استان به نمایندگی از طرف مردم شهر خطاب به مسئولان نوشتند.

محمدبیگی در ادامه اذعان داشت: کشور ما در خط حمله جبهه جنگ نرم قرار گرفته است و ما آگاهیم که از همین طریق با ما مبارزه می کنند در نتیجه تقلید از فرهنگ و آداب غرب بسیار ساده لوحانه است به دلیل این‌که تناسبی با فرهنگ ایرانی اسلامی ما ندارد.

وی گفت: ما خواستار حرکتی همه‌جانبه در سطح کشوری هستیم و به سازمان فنی و حرفه ای کشور پیشنهاد می‌دهیم چنانچه برای تدوین استاندارد رشته‌های تخصصی از کارشناسان متخصص آن حوزه یاری می‌گیرد حتما در کنار آن‌ها از وجود کارشناس‌ مذهبی هم بهره ببرد تا مسائل شرعی مربوط به آن حرفه سنجیده شود.

محمدبیگی افزود: پس از این اتفاق در استان کلاس‌هایی پیرو آموزش مسائل شرعی مرتبط با حرفه آرایشگری برای این صنف برگزار شد که با استقبال آرایشگران متدین مواجه شدیم.

وی با اشاره به واکنش رسانه‌های بیگانه نسبت به اعتراض قزوین به پروژه‌های حیازدایی خاطرنشان کرد: حدود 40 شبکه بیگانه نسبت به این مبحث واکنش شدید نشان دادند و این گویای این واقعیت است که ما بر روی سلاح جنگ نرم دشمن دست گذاشته بودیم، حال دشمن از راه به سخره کشیدن ما سعی بر این داشت که ما را از مبارزه خسته کند تا سکوت اختیار کنیم و از ادامه راه باز بمانیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سازمان بسیج جامعه پزشکی٬,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/خ

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه