اخبار داغ

گزارش تحلیلی دانا از وضعیت نامناسب پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات

ناز یک مشت فوتبالیست میلیاردر برای بازی در پرطرفدار ترین تیم آسیا/ هواداران نگران و مدیران بیخیال

ناز یک مشت فوتبالیست میلیاردر برای بازی در پرطرفدار ترین تیم آسیا/ هواداران نگران و مدیران بیخیال
هوادارن نگران پرسپولیس این هفته ها حسرت روزهایی را می‌خورند که کل باشگاه پرسپولیس در صندوق عقب ماشین علی پروین بود! بدون داشتن هیات مدیره و مجمع و دفتر و ساختمانی اداره می‌شد و حریفان را یکی پس از دیگری از پیش رو برمی‌داشت و فوتبالی زیبا و تهاجمی ارایه می‌کرد.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا باشگاه پرسپولیس فقط محبوب تهرانی‌ها نیست، هواداران آنها حتی فراتر از کشور هم به دنبال نتایج و اخبار تیم‌های محبوب خود هستند اما انگار دست‌هایی در کار است تا این باشگاه را به مرز نابودی بکشاند و اتفاقا در این راه، موفق هم بوده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

پیش از این برخی ها معتقد بودند هر زمان استقلال و پرسپولیس در دوران اوج خود باشند شرایط تیم ملی فوتبال هم بهتر خواهد شد اما انگار پروژه چندین ساله‌ای برای این دو باشگاه در نظر گرفته شده که آنها را به ورطه نابودی بکشاند. 

,


پروژه‌ای که در طی 10 سال گذشته نام 10 مدیر را برای سرخ پوشان در بر داشته است. حال نه تنها خبری از واگذاری به بخش خصوصی در کار نیست بلکه به جز شرایط نامناسب مدیریتی، وضعیت بازیکنان هم معلق است. 

,
,


اما به نظر می‌رسد هدایت‌کنندگان اصلی این پروژه به خواسته‌های خود هر روز نزدیک می‌شوند تا نه تنها اوضاع پرسپولیس را وخیم‌تر کنند بلکه آنها راحتی به جایی برسانند تا از این پس هواداران پرسپولیس این باشگاه  را در دسته پایین لیگ فوتبال ببینند. 

,
, اما به نظر می‌رسد هدایت‌کنندگان اصلی این پروژه به خواسته‌های خود هر روز نزدیک می‌شوند تا نه تنها اوضاع پرسپولیس را وخیم‌تر کنند بلکه آنها راحتی به جایی برسانند تا از این پس هواداران پرسپولیس این باشگاه  را در دسته پایین لیگ فوتبال ببینند. ,


نابسامانی مالی و مدیریتی تیم‌های محبوب پایتخت که فقط از آنها یک نام باقی گذاشته، رقیبان متمول دیگر را هر روز قوی‌تر می‌کند ، جالب است حالا دیگر بازیکن حاضر نیست در پرطرفدارترین و پرتماشاگرترین باشگاه‌ آسیایی توپ بزند. 

,
,


باید گفت آقایان به دنبال کاستن محبوبیت باشگاههای پرسپولیس و استقلال هستند و حالا در شرایطی که دیگر رقبا به جذب بازیکنان مورد نظر خود برای فصل جدید لیگ برتر مشغولند،پرسپولیس دست و پا بسته‌تر از گذشته تنها نظاره‌گر گذر زمان مانده‌اند.

,
,

تیم سرخ پوش پایتخت با وجود اینکه دردسرهای انتخاب سرمربی ندارد اما به دلیل مشخص نبودن اسپانسر فصل آینده هنوز نمی‌داند چه بودجه‌ای را برای خرید بازیکن در اختیار دارد بر همین اساس سرمربی این تیم در تهیه لیست خود با مشکلات زیادی روبه‌رو است.

, تیم سرخ پوش پایتخت با وجود اینکه دردسرهای انتخاب سرمربی ندارد اما به دلیل مشخص نبودن اسپانسر فصل آینده هنوز نمی‌داند چه بودجه‌ای را برای خرید بازیکن در اختیار دارد بر همین اساس سرمربی این تیم در تهیه لیست خود با مشکلات زیادی روبه‌رو است.,

به هر حال هوادارن نگران پرسپولیس این هفته ها حسرت روزهایی را می‌خورند که کل باشگاه پرسپولیس در صندوق عقب ماشین علی پروین بود! بدون داشتن هیات مدیره و مجمع و دفتر و ساختمانی اداره می‌شد و حریفان را یکی پس از دیگری از پیش رو برمی‌داشت و فوتبالی زیبا و تهاجمی ارایه می‌کرد. 

,

وزیر ورزش و جوانان باید بداند که یکی از مطالبات بخش اعظمی از قشر جوان جامعه همین وضعیت باشگاه پرسپولیس و استقلال است و باید فکری به حال پرسپولیس کرد تیم محبوبی که انگار آخرین نفس‌هایش را می‌کشد و هیچکس به فکر مداوایش نیست!

,

انتهای پیام/م

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه