اخبار داغ

آخرین اخبار از فوتبال انزلی

مالک جدید ملوان مشخص شد/ شاید دایی سرمربی شود

مالک جدید ملوان مشخص شد/ شاید دایی سرمربی شود
داریوش بهشتی لرد مالک جدید باشگاه ملوان شد تا در فصل پیش رو ملوانی ها با یک مدیرعامل جدید کارشان را آغاز کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ۸دی نیوز، شب گذشته داریوش بهشتی لرد مالک جدید باشگاه ملوان شد تا در فصل پیش رو ملوانی ها با یک مدیرعامل جدید کارشان را آغاز کنند. به زودی اعضای هیات مدیره این باشگاه تعیین می شوند تا تکلیف سرمربی جدید ملوان مشخص شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی نیوز,

داریوش بهشتی لرد متولد ۱۳۵۵ روستای لرد بخش شاهرود شهرستان خلخال و دارای مدارک دانشگاهی تربیت بدنی ، معماری و فوق لیسانس حقوق عمومی از دانشگاه تهران و در حال حاضر در زمینه عمرانی مشغول فعالیت اقتصادی است. سال قبل به یکباره به عنوان مدیرعامل تیم دسته دومی طلوع نسل ابومسلم منصوب شد.

,

مالک جدید ملوان در مصاحبه ای، درباره انتخابش به عنوان مالک جدید ملوان، اظها‌ر کرد: هیات مدیره دو گزینه برای مالکیت ملوان در نظر گرفته بود که با توجه به کمبود زمان و این که هنوز تیم آماده حضور در لیگ برتر نشده است از بین من و آقای شهبازی، من را انتخاب کرد. امیدوارم تیمی در حد مردم انزلی آماده کنیم.

,

وی ا‌دا‌مه‌ داد: امیدوارم با توجه به کمبود وقت بتوانیم تیمی را آماده لیگ برتر کنیم که انتظارات هو‌اد‌ا‌ران را برآورده کرده باشیم. هنوز کارهای رسمی مالکیتم در ملوان صورت نگرفته و منتظر انجام این کارها هستم. صحبت‌های تکمیلی را فردا (پنجشنبه) بعد از ثبت سند در محضر انجام خواهم داد.

,

بهشتی پیش از این اعلام کرده بود که در صورت اینکه مالک ملوان شود علی دایی را سرمربی این تیم می کند و حالا این اتفاق در شرف نهایی شدن است.

,

گفته می شود دایی لیست بازیکنان موردنظر خود را نیز ارائه داده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد به زودی به عنوان سرمربی جدید انزلی چی ها کار خود را آغاز می کند.

,

در فهرست دایی بازیکنان زیادی که مشکل خدمت سربازی دارند دیده می شود!

,

شنیده ها حاکی از آن است که احمدزاده کمک مربی می شود و همچنین با چند بازیکن قدیمی ملوان که سابقه بازی در ملوان را دارند صحبتهای ۱۰۰% به توافق رسیده اند./

,

انتهای پیام/ص

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه