اخبار داغ

اسامی استعفا دهندگان انتخابات گلستان / کاندیداتوری 184 نفر برای مجلس و 20 نفر برای خبرگان

اسامی استعفا دهندگان انتخابات گلستان / کاندیداتوری 184 نفر برای مجلس و 20 نفر برای خبرگان
رئیس ستاد انتخابات گلستان از کاندیداتوری احتمالی 184 نفر در استان گلستان برای مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: احتمالا حدود 20 نفر نیز کاندیدای حضور در مجلس خبرگان هبری هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما ؛ علی اصغر طهماسبی معاون استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان گلستان صبح امروز پنجشنبه 11 تیرماه 94 در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استعفای مدیران دولتی برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی ششماه قبل از ثبت نام کاندیداها یعنی 28 آذرماه می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

طهماسبی افزود: مدیرانی که مشمول ماده 29 قانون انتخابات می شوند باید استعفا دهند و ما این مو ضوع را به کلیه نهادها و ادارات و رسانه های مختلف اطلاع رسانی کردیم .

,

وی با اشاره به تعداد استعفا دهندگان استان گلستان تصریح کرد: دکتر نیاوند معاون استاندار گلستان برای انتخابات قبل از عید استعفا داد و در موعد مقرر عبدالرضا چراغعلی و نبی هزارجریبی نیز استعفای خود را اعلام کردند.

,

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان خاطرنشان ساخت: همچنین بابک دربیکی از مدیران وزارت ارشاد اسلامی و حسینی معاون اداری مالی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کشور نیز به احتمال زیاد کاندیداهای مجلس در داخل استان گلستان می باشند.

,

علی اصغر طهماسبی از کاندیداتوری احتمالی 184 نفر در استان گلستان برای مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: احتمالا حدود 20 نفر نیز کاندیدای حضور در مجلس خبرگان هبری هستند.

,

وی در خصوص احضار دو تن از کارکنان فرمانداری آزادشهر به دلیل امضا گزاره برگ ملی گفت: این موضع به حراست مربوط می شود و اگر صحت داشته باشد  من از آن اطلاعی ندارم .

,

انتهای پیام /پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه