اخبار داغ

به زودی

نرم افزار احکام شرعی پزشکی ۹ مرجع تقلید به بازار می‌آید

نرم افزار احکام شرعی پزشکی ۹ مرجع تقلید به بازار می‌آید
مدیر فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ گفت: نرم افزار اندروید احکام شرعی پزشکی به تفکیک موضوع به زودی به کافه بازار می‌آید و در اختیار عموم قرار می‌گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، فاطمه حداد در گفت‌و‌گو با خبرنگار سازمان بسیج جامعه پزشکی، درباره ساخت نرم افزار اندروید نه مرجع تقلید در حوزه احکام شرعی مربوط به بیمار و پزشک اظهار داشت: با توجه به وجود شبکه‌های اجتماعی مقرر شد تا نرم افزاری را تولید کنیم که دسترسی پزشکان، پیراپزشکان و بیماران را به مسائل حوزه احکام پزشکی آسان‌تر کند.

وی ادامه داد: این نرم افزار با مشارکت موسسه فرهنگی هنری باور تولید شده است که قابلیت نصب بر روی گوشی‌های اندروید را دارد البته طرح و ایده ابتدایی آن را مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ ارایه داده است.

مدیر فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ افزود: طی مکاتبه با سایت کافه بازار قرار شد تا دانلود رایگان این نرم افزار در اختیارعموم قرار گیرد و به زودی نیز در سایت این سازمان بارگذاری خواهد شد.

موضوعات نرم افزار
حداد درباره موضوعات گردآوری شده در این نرم افزار ابراز کرد: در این نرم افزار احکام مربوط به آموزش پزشکی، نگاه، لمس، معاینه، درمان، تشخیص، زایمان، جلوگیری از بارداری، تلقیح، جراحی، پیوند، تشریح، گواهی پزشکی، وضو و سایر مسائل جدید پزشکی توضیح داده شده است.

وی درباره ویژگی‌های نرم افزار احکام شرعی پزشکی گفت: در این نرم افزار احکام پزشکی به صورت موضوعی دسته‌بندی شده است و با توجه به موضوع، کاربر مرجع تقلید خود را انتخاب می‌کند و به این شکل حکم شرعی مربوط به موضوع مورد نظر خود را مطالعه می‌کند.

پرسش آنلاین از مراجع تقلید
مدیر فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ با اشاره به تفاوت این نرم افزار با نرم افزاری که پیش از این منتشر شده است، گفت: این نرم افزار احکام پزشکی و پیراپزشکی خاص مربوط به پزشکان و بیماران به تفکیک موضوع طبقه‌بندی شده است و کاربر می‌تواند به شکل آنلاین از استفتای موضوع مورد نظر خود نیز آگاه شود.

حداد افزود: اگر کاربر پاسخ پرسش مورد نظر خود را در این نرم افزار دریافت نکند می‌تواند موضوع را به صورت آنلاین پیگیری کند.

وی ادامه داد: در این نرم افزار تمام استفتائات جدید بررسی و از دفاتر مراجع تقلید دریافت شده است و در صورت ایجاد مسئله کاربر همان لحظه می‌تواند استفتا را از طریق گوشی ارسال و جواب آن را دریافت کرد.

حداد با بیان این‌که هم‌اکنون ساخت نرم افزار به اتمام رسیده اما وارد بازار نشده است، اظهار کرد: این نرم افزار برای اولین بار است که ساخته می‌شود و مشابهی ندارد مشروط بر این‌که در بحث توزیع آن خوب عمل کنیم بازخورد خوبی در میان پزشکان و بیماران خواهد داشت.

انتهای پیام/خ

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سازمان بسیج جامعه پزشکی,
,
,
,
,
,
, موضوعات نرم افزار,
,
,
,
,
, پرسش آنلاین از مراجع تقلید,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه