اخبار داغ

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:

نتیجه مذاکرات منوط به کاهش زیاده خواهی های غرب است/ فعالیت های هسته ای زیر نظر آژانس نیاز به بازرسی ندارد

نتیجه مذاکرات منوط به کاهش زیاده خواهی های غرب است/ فعالیت های هسته ای زیر نظر آژانس نیاز به بازرسی ندارد
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت:در صورتی مذاکرات بین ایران و گروه 5+1 به نتیجه می رسد که طرف غربی زیاده خواهی های خود را کم کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا محمد اسماعیلی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا  اظهار داشت: در صورتی که طرف های غربی زیاده خواهی های خود را کم کند، مذاکرات به نتیجه مطلوب می رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با بیان اینکه احتمال توافق وجود دارد، تصریح کرد: طرف ایرانی برای حضور در مذاکرات با برنامه ریزی وارد شده و برای یکی شدن نظرات و دیدگاه های متقابل تلاش کرده است.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ایران همواره در مسیر چارچوب های نظام اسلامی در مذاکرات گام برداشته است، خاطرنشان کرد: باید طرف غربی نیز این چارچوب ها را بپذیرد.

,

اسماعیلی با بیان اینکه ایران امکان بازدیدها را در چارچوب پذیرفته است، تصریح کرد: مراکز نظامی و امنیتی خط قرمز کشور است و اجازه بازرسی از آنها و مصاحبه با دانشمندان کشور داده نمی شود.

,

وی با اشاره به اینکه فعالیت های هسته ای ایران زیر نظر آژانس است، تصریح کرد: نظارت هایی از سوی آژانس صورت می گیرد و نیازی به بازرسی وجود ندارد.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی عدم توافق با آمریکا را یادآور شد و گفت: در صورت عدم توافق اتفاق خاصی پیش نمی آید و ایران می تواند به فعالیت های خود ادامه دهد.

,

اسماعیلی گزینه نظامی روی میز آمریکا را نیز تاریخ مصرف گذشته عنوان کرد و گفت: اگر آمریکا می توانست نیازی به مذاکرات نبود.

,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه