اخبار داغ

پیام مردم مشهد به اوباما

پیام مردم مشهد به اوباما
مردم مشهد جمله «به رئیس جمهور آمریکا...» را در مقابل تصویر هواپیمای655 ایرباس کامل کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مشهدپیام، حسن سلطانی اظهار کرد: 12 تیرماه سالروز بمباران هواپیمای مسافربری ایرانی توسط آمریکا است که 290 سرنشین داشت و 66 نفر از آنها کودک و نوجوان بودند و همه آنها در این حادثه شهید شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مشهدپیام, .,

وی با بیان اینکه آمریکا در آن دوران، این اتفاق تلخ را تنها یک اشتباه عنوان کرد افزود: هفته حقوق بشر آمریکایی از هفتم تا 13 تیرماه نامگذاری شده است و هدف از برگزاری برنامه‌های مختلف در این هفته، حساس‌سازی مردم و رسانه‌ها به نقشه‌های دشمنان نسبت به ایران اسلامی است، چراکه مقام معظم رهبری نیز بارها در سخنان خود فرمودند که به آمریکا اعتماد ندارند و این امر نتیجه پیشینه فعالیت‌های ضد ایرانی اسلامی این کشور است.

, .,

 

,

, ,

 

,

مدیر فرهنگ سرای انقلاب مشهد با ابراز تاسف از تردید برخی از مردم مبنی بر دوست یا دشمن بودن آمریکا با ایران، تصریح کرد: با گذشت 35 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، هنوز شاهد ترور نخبگان و دانشمندان هسته‌‌ای و عملی شدن نقشه‌های مختلف آمریکا در کشور هستیم و متاسفانه ضعف رسانه‌ها در نپرداختن به این موضوع سبب شده است تا مردم چهره واقعی دشمن را به خوبی نشناسند.

, .,

سلطانی بیان کرد: نمایشگاه‌های عکس هواپیمای مسافربری، در هفت نقطه مشهد بر روی بنر به تصویر کشیده شده است و هر راوی پس از توضیح این حادثه تلخ به مردم، از آنها می‌خواهد که جمله «به رئیس جمهور آمریکا....» را کامل کنند و پس از آن شیوه ارتباط مردم با این اتفاق ناگوار توسط یک عکاس، عکس گرفته می‌شود و بر روی بنر به صورت نمادین قرار می‌گیرد چراکه مردم پس از شنیدن خبر این حادثه، خود را جای شهیدان قرار می‌دهند.

, .,

 

,

, ,

 

,

مدیر فرهنگ سرای انقلاب اسلامی از برگزاری یادواره 66 کودک شهید سانحه هواپیمایی مسافربری ایرانی همزمان با هفته حقوق بشر آمریکایی برای نخستین بار و در خیابان عبادی خبر داد و اضافه کرد: چهار شهید از خانواده رضایی نیری که در این هواپیما بودند اهل مشهد هستند که جسد دو نفر از آنها هنوز پیدا نشده است و مفقود الاثر هستند، لذا کلیپی با موضوع زندگینامه این شهیدان ساخته شده و در هفته حقوق بشر آمریکایی در مشهد اکران می‌شود.
وی ادامه داد: یادواره این شهیدان روز جمعه 12 تیرماه به همت نوجوانان خیابان عبادی مشهد، حد فاصل کامیاب 36 و 38 در مسجد حجت المهدی (عج) برگزار می‌شود.

, .,
, .,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه