اخبار داغ

فعال دانشجویی:

به جای کارگاه سیاست جلوی غرب زدگی دانشگاه گرفته شود

به جای کارگاه سیاست جلوی غرب زدگی دانشگاه گرفته شود
فعال دانشجویی دانشگاه آزاد تاکید کرد: امروز رگه های ابتذال در دانشگاه ها دیده میشود ،به جای کارگاه سیاست باید جلوی غرب زدگی دانشگاه را گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا،محمد قنبرنیا فعال سیاسی و رسانه ای دانشگاه در گفتگو با خبرنگار بلاغ در مورد سخنان  رئیس جمهور در جمع دانشجویان به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه شهید بهشتی گفت:آقای ریس جمهور نباید با اجرای نمایش دانشجویان را سرگرم کند ،اتفاقی که ۱۶ آذر امسال در دانشگاه رخ داد مشابه گزارش ۱۰۰ روزه  رئیس جمهور در رسانه ملی بود.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, بلاغ, بلاغ, بلاغ,

وی ادامه داد:آقای روحانی باید بداند که سوالات از قبل طراحی شده و چینشی تنها انتقاد مسئول سیاسی بسیج دانشجویی به ایشان نیست ، بلکه توقع دانشجویان از رییس جمهور در آزاد ترین نهاد جامعه بسیار بالاتر است.

,

این فعال دانشجویی به روشن فکر نمایان اشاره و یادآور شد: در سال های گذشته حامیان فتنه از سر و کول دانشگاه های کشور بالا می رفتند  و دانشگاه را به ورطه سیاست زدگی برده اند در صورتی که این امر مغایر با اصول دانشگاهی نظام ما است.

,

قنبرنیا با بیان اینکه در هیچ کجای دنیا از دانشگاه بعنوان کارگاه سیاست یاد نمی شود،بیان داشت: این تولید علم است که مهترین نماد دانشگاه بوده حتی در کلام معمار کبیر انقلاب مهمترین نقش دانشگاه تربیت و اصلاح انسانها ، تربیت و پرورش دانشمندان و متخصصان آمده است ضمن آنکه دانشجو در دانشگاه نیاز به آنالیز سیاست دارد نه کارگاه سیاست.

,

این دانشجو دانشگاه آزاد در بخش دیگری از سخنان خود با طرح مسئله ی هسته ای گفت:
نخبگان ما امروز بزرگترین دروازه های علمی را گشودند که مقدمه ای گشودن دروازه های کشور بود اما سیاست مداران ما در همین دولت از آن به خوبی صیانت نکردند.

,
,

وی با اشاره به سخنان اخیر اوباما در نشست روابط آمریکا و اسرائیل در خاورمیانه‌ای پویا به نام مجمع سابان که گفت توافق ژنو حق غنی‌سازی به ایران نمی‌دهد، افزود: دولت در مورد این ادعای رئیس جمهور آمریکا واکنش نشان داده و به دانشجویان ثابت کند که در مساله غنی سازی هسته ای از حق ایران نخواهد گذشت.

, روابط آمریکا و اسرائیل در خاورمیانه‌ای پویا به نام مجمع سابان که گفت ,

این دانشجوی واحد علوم تحقیقات آیت الله آملی اظهار داشت:ما امروز باید بیشتر از هر چیزی به فکری اسلامی کردن دانشگاه باشیم.

,

وی تصریح کرد:اگر با همین عزل و نصب ها که توسط وزارت علوم با توجه به تذکرات مکرر مجلس رو برو است ،دانشگاه پیش برود و افرادی سکان دانشگاه را با افکار سکولار به دست بگیرند روزی فرا خواهد رسید که  برای اسلامی کردن دانشگاه باید به فکر انقلاب باشیم.

,

فعال دانشجویی دانشگاه آزاد تاکید کرد: امروز رگه های ابتذال در دانشگاه ها دیده میشود،به جای کارگاه سیاست باید جلوی غرب زدگی دانشگاه را گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه