اخبار داغ

راه آهن و پیکان در لیگ برتر می مانند؟!

استقلال خوزستان به لیگ یک سقوط می‌کند؟

استقلال خوزستان به لیگ یک سقوط می‌کند؟
اگر فقط نتیجه بازی راه‌آهن با نفت مسجدسلیمان و راه‌آهن با پیکان تهران تغییر کند، نه تنها راه‌آهن به لیگ یک سقوط نمی‌کند بلکه پیکان هم در لیگ برتر می‌ماند.
[

به گزارش  خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه داناپرونده باشگاه راه‌آهن و سقوط این تیم با رای کمیته استیناف حرف و حدیث‌ها و البته اعتراض‌های زیادی به دنبال داشته. راه‌آهنی انگار قبول دارند که تخلف کردند و به همین دلیل مخالف بازگشت پیکان به لیگ برتر نیستند اما فکر می‌کنند حق آنها هم سقوط به لیگ دسته اول نیست. اما با این اتفاقات مگر می‌شود لیگ 15 تیمی برگزار کرد؟ بدون شک جواب این سوال منفی است اما انگار یک راه‌حل به کمیته انضباطی پیشنهاد شده که جالب و البته عجیب است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مسئولان باشگاه راه‌آهن معتقدند فقط نفت مسجدسلیمان و پیکان به حضور غیرقانونی مارتین موتومبا اعتراض کردند و تیم‌های دیگر از جمله استقلال خوزستان، سایپا و پرسپولیس در موعد مقرر کاری انجام ندادند و اعتراضی نداشتند. پس به خاطر اینکه مسجدسلیمانی‌ها و پیکانی‌ها برای این کار هم هزینه کردند و هم زحمت کشیدند، فقط باید به آنها 3 امتیاز تعلق بگیرد. البته شکایت نفت هم رد شده و فقط سه امتیاز به راه آهن می دهند

,

ظاهرا این نظر مورد تایید مسئولان فدراسیون فوتبال هم هست. پس اگر فقط نتیجه بازی راه‌آهن با راه‌آهن با پیکان تهران تغییر کند، نه تنها راه‌آهن به لیگ یک سقوط نمی‌کند بلکه پیکان هم در لیگ برتر می‌ماند اما در این میان یک تیم دیگر باید به لیگ یک برود که آن هم استقلال خوزستان است. در واقع به استقلال خوزستان 3 امتیاز مورد نظر تعلق نمی‌گیرد و با توجه به اینکه فقط نتیجه 2 بازی به ضرر راه‌آهنی‌ها تغییر خواهد کرد این استقلال خوزستان خواهد بود که به لیگ یک سقوط می‌کند.

,

پس اگر در این چند روز آینده شنیدید که کمیته انضباطی رای به سقوط استقلال خوزستان به لیگ یک داد، اصلا تعجب نکنید. چون از نظر مسئولان فدراسیون فوتبال امتیاز انضباطی بازی با راه‌آهن فقط به سود  پیکان خواهد بود که به این صورت استقلال خوزستان امتیاز کمتری نسبت به پیکان و راه‌آهن خواهد داشت و باید به لیگ یک سقوط کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه