اخبار داغ

رسانه صهیونیستی: برای خرابکاری در توافق هسته‌ای، اسرائیل به کنگره رو کرده

رسانه صهیونیستی: برای خرابکاری در توافق هسته‌ای، اسرائیل به کنگره رو کرده
پایگاه «آی ۲۴» رژیم صهیونیستی در گزارشی درباره تشدید تلاش‌های این رژیم درباره مذاکرات هسته‌ای خبر داد که تل‌آویو به منظور خرابکاری در روند گفتگوهای هسته‌ای، به کنگره آمریکا روی آورده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 به نقل از فارس، یک رسانه صهیونیستی از ادامه لابیهای تل‌آویو با مقامات 5+1 و همچنین مذاکرات آن با کنگره آمریکا برای خرابکاری در توافق هسته‌ای ایران خبر داد.

,

مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه 5+1 در وین با رایزنیهای فشرده طرف‌های گفتگو همچنان ادامه دارد و حاضران در این ماراتون دیپلماتیک از باقی بودن برخی موانع به منظور حصول توافق نهایی هسته‌ای خبر داده‌اند.

,

پایگاه صهیونیستی «آی 24» در گزارشی درباره مذاکرات هسته‌ای از رایزنیها و لابیهای تل‌آویو با اعضای کنگره آمریکا به منظور «خرابکاری» در روند توافق هسته‌ای ایران خبر داده است.

,

در گزارش این رسانه صهیونیستی با عنوان «اسرائیل برای خرابکاری در توافق ایران رو به کنگره آورده»، آمده است: ‌«اسرائیل در حال آخرین تلاشها برای اعمال فشار بر مذاکره‌کنندگان در وین به منظور اعمال تغییرات در توافق در حال حصول با ایران است».

,

در ادامه گزارش با اشاره به ادامه لابیهای مقامات این رژیم درباره مذاکرات هسته‌‎ای آمده است: «یووال اشتاینیتز که مسئول دولت اسرائیل در موضوع مذاکرات ایران بوده در روزهای اخیر با همتایان فرانسوی، آلمانی و انگلیسی خود صحبت کرده است».

,

در حال تکمیل

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه