اخبار داغ

مسئول سابق کمیته خادمین سپاه کربلا:

بکارگیری 350 خادم‌الشهدای مازندرانی در سال 93

بکارگیری 350 خادم‌الشهدای مازندرانی در سال 93
مسئول سابق کمیته خادمین سپاه کربلا مازندران گفت: به فضل الهی توانستیم با جذب 630 نفرو بکارگیری بیش از 350 نفر برادر و خواهر در راهیان نور عمومی و قشری سال 93 جایگاه مناسبی در کشور بدست آوریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوله بار ، سیدهادی حسینی در گفتگو با کوله بار گفت: بعد از گذشت بیش از 500 روز خدمتگزاری محضر خادمین شهدای استان مازندران، بر خود لازم دانستم تا فضا را در اختیار "جواد دهقان" بسپارم که یقینا در عرصه فعالیت های بسیج و راهیان نور صاحب سبک هستند.
 
وی ادامه داد: تا دی ماه 92 به طور سازمانی کمیته خادمین در ستاد راهیان نور مازندران وجود نداشت و در ابتدا با تلاش های صورت گرفته 180 نفر برادر و خواهر در راهیان نور عمومی همان سال بکارگرفته شدند و این سنگ بنای فعالیت بهتر کمیته خادمین سپاه کربلا در نظرگرفته شد و در طی سال 93 هم قسم شدیم تا عملکرد کمیته خادمین مازندران راهم طراز و هم قدم رزمندگان لشکر ویژه 25 کربلا در دوران دفاع مقدس قراردهیم و به جایگاه ویژه برسانیم.
 
حسینی افزود: به فضل الهی توانستیم با جذب 630 نفرو بکارگیری بیش از 350 نفر برادر و خواهر در راهیان نور عمومی و قشری سال 93 جایگاه مناسبی در کشور به دست آوریم.
 
مسئول سابق کمیته خادمین سپاه کربلا خاطرنشان کرد: شایسته است از حمایت های کاملا مهربانانه سرور گرامی و رئیس ستاد راهیان نور استان سرهنگ هاشمی و هدایت و تلاش برادر عزیزم محمد بلباسی رئیس سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه کربلا و سعه صدر همه رفقاو خادمین گرامی چه برادر و چه خواهر تقدیر و تشکر می کنم و بخاطر قصور و اشتباهاتی که در اجرای ماموریت هایم داشتم صمیمانه عذرخواهی می‌کنم و ازخداوند سبحان می‌خواهم که عاقبت همه ما را ختم به شهادت در راه خودش و مسیر انقلاب اسلامی نماید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوله بار ,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه