اخبار داغ

در آستانه سالروز شهادت حضرت علی (ع)

اکران رستاخیز در سازمان بسیج با طعم افطاری ساده

اکران رستاخیز در سازمان بسیج با طعم افطاری ساده
در شرایط کنونی که دشمنان اسلام با استفاده حداکثری از صنعت سینما و هنر هفتم به دنبال تخریب چهره رحمانی اسلام و ارائه تصویری خشن و دگرگون از اسلام را دارند، ضرورت ساخت و تولید آثاری فاخر که قابلیت پخش جهانی داشته باشند، صد چندان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا در آستانه لیالی مبارک قدر و سالروز شهادت حضرت علی بن ابیطالب علیه السلام، فیلم سینمایی رستاخیز به کارگردانی احمدرضا درویش در سالن پنج آذر سازمان بسیج مستضعفین اکران شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این اکران سردار سرتیپ بسیجی محمد رضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین و جمعی از مسئولین بسیج حضور داشتند. همچنین تقی علی قلی زاده تهیه کننده و سید علی قائم مقامی مدیر تولید فیلم نیز به نمایندگی از عوامل فیلم از نحوه ساخت و مراحل تولید آن گفتند.

,

, ,

 

,

این فیلم که در ژانر تاریخی ساخته شده، به بازخوانی برشی از تاریخ که از زمان مرگ معاویه آغاز و به روز عاشورا منتهی می شود پرداخته است و کارگردان سعی دارد دراین فیلم مخاطب را به تعمق و تفکر درباره واقعه عاشورا وادارد.

,

گفتنی است منتقدان واکنش های متفاوتی را نسبت به فیلم رستاخیز نشان دادند، اما پس از نمایش، فیلم با اقبال خوب و رضایت نسبی تماشاگران دراین برنامه روبرو شد.

,

 

,

, ,

 

,

تولید و ساخت آثار فاخر سیمایی با موضوع تاریخ اسلام به هر حال پیچیدگی ها و سختی های فراوانی دارد و به همین دلیل کمبودهای بسیاری در این حوزه در تولیدات سینمایی کشور ما وجود دارد. در شرایط کنونی که دشمنان اسلام با استفاده حداکثری از صنعت سینما و هنر هفتم به دنبال تخریب چهره رحمانی اسلام و ارائه تصویری خشن و دگرگون از اسلام را دارند، ضرورت ساخت و تولید آثاری فاخر که قابلیت پخش جهانی داشته باشند، صد چندان است.

,

 

,

, ,

البته خوشبختانه در سال های اخیر، پروژه های بزرگی مانند رستاخیز، محمد (صلوات الله علیه) و ... ساخته شده و همچنان نیاز است در این عرصه با حمایت های همه جانبه و سرمایه گذاری های درست این روند شتاب یافته و کارگردانان هنرمند ایرانی، شکوفایی اوج هنر خود را در این زمینه بروز دهند.

,

, ,

 

,

پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در انتهای برنامه حاضران بر سر سفره افطاری ساده به میزبانی سازمان بسیج، روزه خود را افطار کردند.

,

 

,

, ,

 

,

 

,

, ,

 

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه