اخبار داغ

گلدون وبلاگی 40/

جیزه! باور نداری امتحان کن/ پسرا بخونن بهتره

جیزه! باور نداری امتحان کن/ پسرا بخونن بهتره
سایت حرف تو منتخبی از مطالب وبلاگ نویسان را تحت عنوان" گلدون وبلاگی" منتشر می کند. در شماره چهلم این بسته وبلاگی در مورد موضوعات روز و دغدغه های فرهنگی موجود در بین فعالان فضای مجازی مطالبی را برای مخاطبین جمع آوری نموده ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا؛ سایت حرف تو  به منظور گسترش مطالب نخبگان وبلاگ نویس، روزانه بسته ای را تحت عنوان " گلدون وبلاگی " از وبلاگهای برتر این سایت تهیه و در معرض دید شما مخاطبین قرار دهد. بر این اساس از تمامی اصحاب رسانه خواهشمندیم در باز نشر این بسته ما را یاری نمائید.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, سایت , حرف تو ,  به منظور گسترش مطالب نخبگان وبلاگ نویس، روزانه بسته ای را تحت عنوان " گلدون وبلاگی " از وبلاگهای برتر این سایت تهیه و در معرض دید شما مخاطبین قرار دهد. بر این اساس از تمامی اصحاب رسانه خواهشمندیم در باز نشر این بسته ما را یاری نمائید.,

لازم به ذکر است یقیناً مطالب بسیاری زیادی در فضای وبلاگی کشور وجود دارد که شایسته بهترینها هستند، لذا گلچین این مطالب به معنای نادیده گرفتن زحمات دیگر وبلاگ ها نمی‌باشد. بر این اساس از تمامی وبلاگ نویسانی که خواهان انتشار مطلبشان در این بخش هستند خواهشمندl است مطالب تولیدی خود را  در قسمت " ارسال مطلب" سایت حرف تو، .ارسال نمایند.

-----------------------------------------------------------------------------------

آقــا پـســــرا بـخـونـن بـهـتـره !!!

 

وبلاگ افسر سایبری موعود نوشت :

 

همیشه وقتی از حجاب و حیا حرف میزنیم از خانم ها میگیم …از چادری ها میگیم….

اما امروزمیخوام بگم…

 

سلامتی هر پسری که ریش داره وبهش میگن پاچه بزی خم به ابرو نمیاره…
سلامتی اونیکه پاتوقش مزار شهداس نه باشگاه کامبیز بدنساز…
سلامتی کسی که جای پرورش اندام وتزریق بازو پرورش ایمان میکنه وخودسازی…

ادامه مطلب

*****************************************

 

دختر زیبایی که شب را در حجره طلبه خوابید!!!

 

 

وبلاگ" این روزها "نوشت

شب هنگام ؛ محمد باقر – طلبه جوان - در اتاق خود مشغول مطالعه بود که به ناگاه دختری وارد اتاق او شد در را بست و با انگشت به طلبه بیچاره اشاره کرد که سکوت کند و هیچ نگوید.
دختر پرسید: شام چه داری؟؟

طلبه آنچه را که حاضر کرده بود آورد...

ادامه مطلب

***************************************

یک پونز به خودم یک میخ طویله به دیگران

 

 

وبلاگ"باید کاری کرد" نوشت:

از کودکی این مسئله برایمان جالب بود که چرا پدری که همیشه سیگار بر روی لبش است اما وقتی متوجه می‌شود پسرش سیگار می‌کشد او را توبیخ می‌کند؟

چرا زمانیکه یک پسری با چند دختر دوست می‌شود، وقتی متوجه می‌شود که خواهرش با یک پسری در ارتباط هست، خونش بجوش می‌آید؟

ادامه مطلب

***************************************

رقیه (سلام الله علیها)

 

وبلاگ"میلاد پسندیده"نوشت:

 

زینب و رقیه در خرابه شام

ادامه مطلب

****************************************

آی تویی که علامت دین داری....

 

وبلاگ"سلمان علی (ع)" نوشت:

بعضی وقتها توجه نمی کنیم که چقدر مسئولیت داریم و چقدر راحت تر آن ها را ضایع می کنیم، این مطلب به جنبه های پنهان مسئولیت هایی می پردازد که متوجه ماست و غالباً ما از وجود آنها خبر نداریم و آن در وجود علامات دین داری و انقلابی گری در صورت و سیره ی ماست.

ادامه مطلب

*****************************************

صف بندیهای آخرزمانی

 

وبلاگ"انعکاس" نوشت:

از جمله شگفتی های دوران آخر الزمان ،که ما در آن قرار داریم، این است که در این دوره ،مرزها برداشته شده اند، مرزهایی که روزگاری ادمها را از هم جدامیکردند، مرزهایی که تفکرات همسو را از هم بی خبر مینمودند... مرزهایی که روزگاری اصالت داشتند ،امروز هر چند واقعیت داشته باشند ،اما حقیقت ندارند.

ادامه مطلب

****************************************

یدک کش های انقلابی

 

وبلاگ"حدیث منتظران قائم(عج)"نوشت:

نمی دانم انقلابی بودن چه تعریفی برای این دسته از سایتها دارد که اینگونه موضع گیری می کنند بر سر موضوعات مختلف . اینکه بیایی و به خیال خود با درج عکس مقام معظم رهبری در هدر سایت ، خود را انقلابی جلوه بدهی که دردی را دوا نمی کند ، البته در صورت خوشبینانه موضوع که قلباً وفادار به ولی فقیه باشی .

ادامه مطلب

********************************************

کشتی حجت حقانیت ایران بر نوک اشتباهات آمریکا

 

وبلاگ"سیاست روز" نوشت:

اگر امریکائیان به عقلانیت کامل در مورد مردم و نظام ایران رسیده باشند دیگر نخواهند گذاشت که ایران کشتی حجت حقانیت خودش را بر نوک اشتباهات آمریکائیان براند، ولی ظاهرا این طور نیست و آنها از سر استیصال و ناچاری به این مذاکرات تن داده اند ، چون دیگر نمی توانند همچون گذشته با رسانه های جهانی شان دروغ هایشان را تفسیر کنند

ادامه مطلب

**************************************

به کجا چنین شتابان آقای رییس جمهور . . .

 

 

به کجا چنین شتابان آقای رییس جمهور . . .

وبلاگ"مقتدر مظلوم" نوشت:

اوباما را فردی بسیارمودب و باهوش یافتید آقای رییس جمهور !؟
قاتل و حامی قاتلان انسان های بی گناه در سراسر جهان منجمله پاکستان ، افغانستان ، یمن ، عراق ، سوریه ، فلسطین ، بحرین ، لبنان و ... را فردی مودب یافتید . . .

ادامه مطلب

***************************************

ترس روحانی از دانشجو - اعتدال بر روی لبه تیغ

 

ترس روحانی از دانشجو - اعتدال بر روی لبه تیغ

وبلاگ"معبر سایبری فندرسک"نوشت:

بنده به عنوان یک دانشجو توقع داشتم رئیس جمهور محترم در روزی که به نام دانشجویان است اندکی به حرف های دانشجویان گوش بدهند. نه اینکه هیچ تشکل دانشجویی در برابر ایشان حق سخنرانی نداشته باشد و حتی حضور افراد در سالن گزینشی باشد.

ادامه مطلب

***************************************

ایرانیان و سندروم تیترزدگی!

 

وبلاگ"گپ مکتوب" نوشت:

متاسفانه عموم ایرانی ها که با متن خوانی و کتاب خوانی بیگانه هستند در واقع چندان بیگانه نیستند بلکه حداقل بخشی از همین افراد که با متن و کتاب قهرند و پیامکی زندگی می کنند، علاقه شدیدی به تیترها دارند: تیتر روزنامه ها و تیتر سایتهای خبری و وبلاگها! شاید باور نکنید ولی اینگونه افراد که در ایران به تعداد فراوان و بیش از حد لازم وجود دارند گرفتار سندروم «تیترزدگی و کلیشه فهمی» هستند.

ادامه مطلب

****************************************

دانشجو سدی در برابر دشمنان

 

وبلاگ"تلخندک"نوشت:

شانزده آذر,کاریکاتور,کارتون,دانشجو,دانشگاه,سیاسی,16آذر,دانش,انقلابی,مبارزه,1332,دانشجویان,استکبار ستیزی,استعمار ستیزی,ایران,اسلام,آمریکا,انگلیس,اسرائیل,کتاب,کلاه,قدرت,ابهت,گودرزی,عباس,کاریکاتوریست

ادامه مطلب

*************************************

تفاوت طبیعت و فطرت

 

وبلاگ"زهرا" نوشت:

۱٫ معرفت و آگاهی فطری، تحمیلی بر انسان نیست بلکه در نهاد او قرار داده شده است. ۲٫ تغییر پذیر نیست و با تحمیل و فشار نمی‌توان آن را برطرف کرد؛ ۳٫ فراگیر و همگانی است و هر انسانی آن را دار است؛ ۴٫ گرایش و بینش به کمال مطلق و خالق هستی دارد.

ادامه مطلب

*************************************

مصرف‌زدگی انسان را از تأمین نیازهای روحی و فکری بازمی‌دارد

 

 

وبلاگ"واژگون"نوشت:

«من مصرف می‌کنم، پس هستم»؛ شعار انسان مصرف‌زده‌ی امروزی است. در چنین وضعیتی، هرگونه تغییر و تحول در مصرف می‌تواند حتی به نوعی بحران هویتی منجر شود. به‌طور کل باید اشاره کرد مصرف‌گرایی وضعیتی است که در آن کالا و مصرف کالا هدف غایی زندگی انسان می‌شود. کالا دیگر چیزی برای رفع نیاز نیست، بلکه خودش هدف است.

ادامه مطلب

*****************************************

جیز است! باور نداری امتحان کن!

 

 

وبلاگ"آبی" نوشت:

- پسرم دست نزن به بخاری! داغ است! دستت می‌سوزد!

- بعد از چند دقیقه: پسر گلم! جیز است! اوف می‌شوی!

- بعد از چند دقیقه: دست بزن! دست بزن ببینی چقدر داغ است!

- بعد از چند لحظه: دیدی پسرم؟ دیدی گفتم دستت می‌سوزد؟ حالا اشکال ندارد.

- بعد از چند ماه: پسرم دست نزن! یادت رفته آن دفعه دست زدی دستت سوخت؟! باشد دوباره دست بزن ببینی چقدر داغ است.

ادامه مطلب

**************************************

مادری یا فعالیت اجتماعی؟

 

وبلاگ"خط می زنم" نوشت:

در «هیس! دخترها فریاد نمیزنند» ما با دو تیپ زن متناقض مواجهیم. از طرفی مادرانی داریم که به دلیل عدم مراقبت کافی از فرزندشان و سپردن آنها به سرایدار و نگهبان، مورد سرزنش قرار میگیرند و از طرفی خانم وکیلی را داریم که با داشتن فعالیت اجتماعی بسیار، زمان زیادی را در خارج از منزل میگذراند.

ادامه مطلب

******************************************

جذب حداکثری هنرمندان و چند سؤال بی‌پاسخ

 

وبلاگ"یادداشت های شرجی یک خبر نگار" نوشت:

سؤال دیگر اینکه اصولاً چه نیازی به جذب حداکثری است؟ مگر قبلاً خوانندگان دیگری هم کوچ نکردند و آن طرف آب نرفتند؟ انصافاً نابغه‌ای به نام شادمهر عقیلی، زمانی که در داخل فعالیت می‌کرد کارهای ماندگارتری داشت یا اکنون که آن سوی آب‌هاست؟ مابقی که اصلاً و ابداً استعداد و هنر عقیلی را نداشتند اکنون کجا هستند؟ آیا «عرشیا» را اکنون کسی به خاطر دارد؟! فریدون آسرایی با انتشار آلبومش در آمریکا شناخته شد یا وقتی «خوشگل عاشق» را در ایران خواند؟

ادامه مطلب

******************************************

آب به آسیاب دشمن نریزید، لطفاً!

 

وبلاگ"جالبه" نوشت:

در خبرها خواندیم که آقای دکتر ظریف در آستانه‌ی روز دانشجو به جمع دانشجویان دانشگاه تهران رفته و خطاب به‌آنها گفته‌اند: «غربی‌ها از چهار تا تانک و موشک ما نمی‌ترسند. آیا شما فکر کرده‌اید که آمریکا که با یک بمبش می‌تواند تمام سیستم‌های نظامی ما را از کار بیندازد، از سیستم نظامی ما می‌ترسد؟‌ آیا واقعاً به خاطر سیستم نظامی ماست که آمریکا جلو نمی‌آید؟» 

ادامه مطلب

*****************************************

چرا یک دانشجو نمی تواند درس بخواند؟

 

وبلاگ خضراء نوشت:

1- در سال 52 جمعه داریم و میدانید که جمعه ها فقط برای استراحت است به این ترتیب 313 روز باقی میماند.


2- حداقل 50 روز مربوط به تعطیلات تابستانی است که به دلیل گرمای هوامطالعه ی دقیق برای یک فرد نرمال مشکل است. بنابراین ۲۶۳ روز دیگر باقی میماند.

ادامه مطلب

****************************************

سبک زندگی حسینی

 

وبگاه "فرقان" نوشت:

این روزها که زیارت عاشورا میخوانم و به این فراز « اللهم اجعل محیای محیا محمد و آل محمد و مماتی ممات محمد و آل محمد » میرسم، با خود میگویم چقدر زندگیت، اخلاق و رفتارت،پوششت، نماز و عبادتت، احترام به والدینت، خواب و بیداریت، اصلا سبک زندگیت شبیه به پاکترین انسانهای روی زمین است؟

ادامه مطلب

***************************************

سوال کودک 5ساله از رهبر

 

وبلاگ"لبیک یا خامنه ای "نوشت:

چندی پیش سید علی عزیزی که کودک پنج ساله‌ای است، به همراه پدر خود برای اقامه نماز به حسینیه امام خمینی(ره) خدمت مقام معظم رهبری رفته بود.
وقتی آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی برای اقامه نماز وارد حسینیه می‌شوند؛ سید علی ۵ ساله دست پدر خود را رها می‌کند و به سمت ایشان می‌دود و دست رهبر انقلاب را می‌گیرد.

ادامه مطلب

***************************************

استخدام به شرط کشف حجـاب!

 

وبلاگ جوان انقلابی نوشت:

 

گویا برخی از شرکتهای خصوصی که تعدادشان کم هم نیست بجای استخدام کارمند، قصد دارند برده جنسی استخدام کنند. اتفاق تاسف باری که هر روز بیشتر از روز گذشته در محیط های کاری گسترده می شود و در این میان نهادهای مسئول هم انگار توجه چندانی به جلوگیری از این فاجعه ندارند.

ادامه مطلب

***************************************

,

لازم به ذکر است یقیناً مطالب بسیاری زیادی در فضای وبلاگی کشور وجود دارد که شایسته بهترینها هستند، لذا گلچین این مطالب به معنای نادیده گرفتن زحمات دیگر وبلاگ ها نمی‌باشد. بر این اساس از تمامی وبلاگ نویسانی که خواهان انتشار مطلبشان در این بخش هستند خواهشمندl است مطالب تولیدی خود را  در قسمت " ارسال مطلب" سایت حرف تو، .ارسال نمایند.

-----------------------------------------------------------------------------------

,

لازم به ذکر است یقیناً مطالب بسیاری زیادی در فضای وبلاگی کشور وجود دارد که شایسته بهترینها هستند، لذا گلچین این مطالب به معنای نادیده گرفتن زحمات دیگر وبلاگ ها نمی‌باشد. بر این اساس از تمامی وبلاگ نویسانی که خواهان انتشار مطلبشان در این بخش هستند خواهشمندl است مطالب تولیدی خود را  در قسمت " ارسال مطلب" سایت حرف تو، .ارسال نمایند.

, حرف تو،,

-----------------------------------------------------------------------------------

,

آقــا پـســــرا بـخـونـن بـهـتـره !!!

, آقــا پـســــرا بـخـونـن بـهـتـره !!!, آقــا پـســــرا بـخـونـن بـهـتـره !!!, آقــا پـســــرا بـخـونـن بـهـتـره !!!,

 

,

, ,

وبلاگ افسر سایبری موعود نوشت :

, افسر سایبری موعود,

 

,

همیشه وقتی از حجاب و حیا حرف میزنیم از خانم ها میگیم …از چادری ها میگیم….

,

اما امروزمیخوام بگم…

,

 

,

سلامتی هر پسری که ریش داره وبهش میگن پاچه بزی خم به ابرو نمیاره…
سلامتی اونیکه پاتوقش مزار شهداس نه باشگاه کامبیز بدنساز…
سلامتی کسی که جای پرورش اندام وتزریق بازو پرورش ایمان میکنه وخودسازی…

,
,
,

ادامه مطلب

, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب,

*****************************************

,

 

,

دختر زیبایی که شب را در حجره طلبه خوابید!!!

, دختر زیبایی که شب را در حجره طلبه خوابید!!!, دختر زیبایی که شب را در حجره طلبه خوابید!!!, دختر زیبایی که شب را در حجره طلبه خوابید!!!,

 

,

, ,

 

,

وبلاگ" این روزها "نوشت

, این روزها,

شب هنگام ؛ محمد باقر – طلبه جوان - در اتاق خود مشغول مطالعه بود که به ناگاه دختری وارد اتاق او شد در را بست و با انگشت به طلبه بیچاره اشاره کرد که سکوت کند و هیچ نگوید.
دختر پرسید: شام چه داری؟؟

,
,

طلبه آنچه را که حاضر کرده بود آورد...

,

ادامه مطلب

, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب,

***************************************

,

یک پونز به خودم یک میخ طویله به دیگران

, یک پونز به خودم یک میخ طویله به دیگران, یک پونز به خودم یک میخ طویله به دیگران, یک پونز به خودم یک میخ طویله به دیگران,

 

,

, ,

 

,

وبلاگ"باید کاری کرد" نوشت:

, وبلاگ"باید کاری کرد" نوشت:, وبلاگ"باید کاری کرد" نوشت:, وبلاگ"باید کاری کرد" نوشت:, باید کاری کرد,

از کودکی این مسئله برایمان جالب بود که چرا پدری که همیشه سیگار بر روی لبش است اما وقتی متوجه می‌شود پسرش سیگار می‌کشد او را توبیخ می‌کند؟

,

چرا زمانیکه یک پسری با چند دختر دوست می‌شود، وقتی متوجه می‌شود که خواهرش با یک پسری در ارتباط هست، خونش بجوش می‌آید؟

,

ادامه مطلب

, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب,

***************************************

,

رقیه (سلام الله علیها)

, رقیه (سلام الله علیها), رقیه (سلام الله علیها), رقیه (سلام الله علیها), رقیه (سلام الله علیها),

 

,

وبلاگ"میلاد پسندیده"نوشت:

, وبلاگ"میلاد پسندیده"نوشت:, میلاد پسندیده,

 

,

زینب و رقیه در خرابه شام

, زینب و رقیه در خرابه شام, زینب و رقیه در خرابه شام,

ادامه مطلب

, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب,

****************************************

,

آی تویی که علامت دین داری....

, آی تویی که علامت دین داری...., آی تویی که علامت دین داری...., آی تویی که علامت دین داری....,

 

,

, ,

وبلاگ"سلمان علی (ع)" نوشت:

, وبلاگ"سلمان علی (ع)" نوشت:, سلمان علی (ع),

بعضی وقتها توجه نمی کنیم که چقدر مسئولیت داریم و چقدر راحت تر آن ها را ضایع می کنیم، این مطلب به جنبه های پنهان مسئولیت هایی می پردازد که متوجه ماست و غالباً ما از وجود آنها خبر نداریم و آن در وجود علامات دین داری و انقلابی گری در صورت و سیره ی ماست.

,

ادامه مطلب

, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب,

*****************************************

,

صف بندیهای آخرزمانی

, صف بندیهای آخرزمانی, صف بندیهای آخرزمانی, صف بندیهای آخرزمانی,

 

,

, ,

وبلاگ"انعکاس" نوشت:

, وبلاگ"انعکاس" نوشت:, انعکاس,

از جمله شگفتی های دوران آخر الزمان ،که ما در آن قرار داریم، این است که در این دوره ،مرزها برداشته شده اند، مرزهایی که روزگاری ادمها را از هم جدامیکردند، مرزهایی که تفکرات همسو را از هم بی خبر مینمودند... مرزهایی که روزگاری اصالت داشتند ،امروز هر چند واقعیت داشته باشند ،اما حقیقت ندارند.

,

ادامه مطلب

, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب,

****************************************

,

یدک کش های انقلابی

, یدک کش های انقلابی, یدک کش های انقلابی, یدک کش های انقلابی,

 

,

, ,

وبلاگ"حدیث منتظران قائم(عج)"نوشت:

, وبلاگ"حدیث منتظران قائم(عج)"نوشت:, حدیث منتظران قائم(عج),

نمی دانم انقلابی بودن چه تعریفی برای این دسته از سایتها دارد که اینگونه موضع گیری می کنند بر سر موضوعات مختلف . اینکه بیایی و به خیال خود با درج عکس مقام معظم رهبری در هدر سایت ، خود را انقلابی جلوه بدهی که دردی را دوا نمی کند ، البته در صورت خوشبینانه موضوع که قلباً وفادار به ولی فقیه باشی .

,

ادامه مطلب

, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب,

********************************************

,

کشتی حجت حقانیت ایران بر نوک اشتباهات آمریکا

, کشتی حجت حقانیت ایران بر نوک اشتباهات آمریکا, کشتی حجت حقانیت ایران بر نوک اشتباهات آمریکا, کشتی حجت حقانیت ایران بر نوک اشتباهات آمریکا,

 

,

, ,

وبلاگ"سیاست روز" نوشت:

, وبلاگ"سیاست روز" نوشت:, سیاست روز,

اگر امریکائیان به عقلانیت کامل در مورد مردم و نظام ایران رسیده باشند دیگر نخواهند گذاشت که ایران کشتی حجت حقانیت خودش را بر نوک اشتباهات آمریکائیان براند، ولی ظاهرا این طور نیست و آنها از سر استیصال و ناچاری به این مذاکرات تن داده اند ، چون دیگر نمی توانند همچون گذشته با رسانه های جهانی شان دروغ هایشان را تفسیر کنند

,

ادامه مطلب

, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب,

**************************************

,

به کجا چنین شتابان آقای رییس جمهور . . .

, به کجا چنین شتابان آقای رییس جمهور . . ., به کجا چنین شتابان آقای رییس جمهور . . ., به کجا چنین شتابان آقای رییس جمهور . . .,

 

,

 

,

به کجا چنین شتابان آقای رییس جمهور . . .

, به کجا چنین شتابان آقای رییس جمهور . . .,

وبلاگ"مقتدر مظلوم" نوشت:

, وبلاگ"مقتدر مظلوم" نوشت:, وبلاگ"مقتدر مظلوم" نوشت:, وبلاگ"مقتدر مظلوم" نوشت:, مقتدر مظلوم,

اوباما را فردی بسیارمودب و باهوش یافتید آقای رییس جمهور !؟
قاتل و حامی قاتلان انسان های بی گناه در سراسر جهان منجمله پاکستان ، افغانستان ، یمن ، عراق ، سوریه ، فلسطین ، بحرین ، لبنان و ... را فردی مودب یافتید . . .

,
,

ادامه مطلب

, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب,

***************************************

,

ترس روحانی از دانشجو - اعتدال بر روی لبه تیغ

, ترس روحانی از دانشجو - اعتدال بر روی لبه تیغ, ترس روحانی از دانشجو - اعتدال بر روی لبه تیغ, ترس روحانی از دانشجو - اعتدال بر روی لبه تیغ,

 

,

ترس روحانی از دانشجو - اعتدال بر روی لبه تیغ

, ترس روحانی از دانشجو - اعتدال بر روی لبه تیغ,

وبلاگ"معبر سایبری فندرسک"نوشت:

, وبلاگ"معبر سایبری فندرسک"نوشت:, وبلاگ"معبر سایبری فندرسک"نوشت:, وبلاگ"معبر سایبری فندرسک"نوشت:, معبر سایبری فندرسک,

بنده به عنوان یک دانشجو توقع داشتم رئیس جمهور محترم در روزی که به نام دانشجویان است اندکی به حرف های دانشجویان گوش بدهند. نه اینکه هیچ تشکل دانشجویی در برابر ایشان حق سخنرانی نداشته باشد و حتی حضور افراد در سالن گزینشی باشد.

,

ادامه مطلب

, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب,

***************************************

,

ایرانیان و سندروم تیترزدگی!

, ایرانیان و سندروم تیترزدگی!, ایرانیان و سندروم تیترزدگی!, ایرانیان و سندروم تیترزدگی!,

 

,

, ,

وبلاگ"گپ مکتوب" نوشت:

, وبلاگ"گپ مکتوب" نوشت:, وبلاگ"گپ مکتوب" نوشت:, وبلاگ"گپ مکتوب" نوشت:, گپ مکتوب,

متاسفانه عموم ایرانی ها که با متن خوانی و کتاب خوانی بیگانه هستند در واقع چندان بیگانه نیستند بلکه حداقل بخشی از همین افراد که با متن و کتاب قهرند و پیامکی زندگی می کنند، علاقه شدیدی به تیترها دارند: تیتر روزنامه ها و تیتر سایتهای خبری و وبلاگها! شاید باور نکنید ولی اینگونه افراد که در ایران به تعداد فراوان و بیش از حد لازم وجود دارند گرفتار سندروم «تیترزدگی و کلیشه فهمی» هستند.

,

ادامه مطلب

, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب,

****************************************

,

دانشجو سدی در برابر دشمنان

, دانشجو سدی در برابر دشمنان, دانشجو سدی در برابر دشمنان, دانشجو سدی در برابر دشمنان,

 

,

وبلاگ"تلخندک"نوشت:

, وبلاگ"تلخندک"نوشت:, وبلاگ"تلخندک"نوشت:, وبلاگ"تلخندک"نوشت:, تلخندک,

شانزده آذر,کاریکاتور,کارتون,دانشجو,دانشگاه,سیاسی,16آذر,دانش,انقلابی,مبارزه,1332,دانشجویان,استکبار ستیزی,استعمار ستیزی,ایران,اسلام,آمریکا,انگلیس,اسرائیل,کتاب,کلاه,قدرت,ابهت,گودرزی,عباس,کاریکاتوریست

, شانزده آذر,کاریکاتور,کارتون,دانشجو,دانشگاه,سیاسی,16آذر,دانش,انقلابی,مبارزه,1332,دانشجویان,استکبار ستیزی,استعمار ستیزی,ایران,اسلام,آمریکا,انگلیس,اسرائیل,کتاب,کلاه,قدرت,ابهت,گودرزی,عباس,کاریکاتوریست,

ادامه مطلب

, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب,

*************************************

,

تفاوت طبیعت و فطرت

, تفاوت طبیعت و فطرت, تفاوت طبیعت و فطرت, تفاوت طبیعت و فطرت,

 

,

, ,

وبلاگ"زهرا" نوشت:

, وبلاگ"زهرا" نوشت:, وبلاگ"زهرا" نوشت:, وبلاگ"زهرا" نوشت:, زهرا,

۱٫ معرفت و آگاهی فطری، تحمیلی بر انسان نیست بلکه در نهاد او قرار داده شده است. ۲٫ تغییر پذیر نیست و با تحمیل و فشار نمی‌توان آن را برطرف کرد؛ ۳٫ فراگیر و همگانی است و هر انسانی آن را دار است؛ ۴٫ گرایش و بینش به کمال مطلق و خالق هستی دارد.

,

ادامه مطلب

, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب,

*************************************

,

مصرف‌زدگی انسان را از تأمین نیازهای روحی و فکری بازمی‌دارد

, مصرف‌زدگی انسان را از تأمین نیازهای روحی و فکری بازمی‌دارد, مصرف‌زدگی انسان را از تأمین نیازهای روحی و فکری بازمی‌دارد, مصرف‌زدگی انسان را از تأمین نیازهای روحی و فکری بازمی‌دارد, مصرف‌زدگی انسان را از تأمین نیازهای روحی و فکری بازمی‌دارد,

 

,

 

,  ,  ,  ,  , ,

وبلاگ"واژگون"نوشت:

, وبلاگ"واژگون"نوشت:, وبلاگ"واژگون"نوشت:, وبلاگ"واژگون"نوشت:, واژگون,

«من مصرف می‌کنم، پس هستم»؛ شعار انسان مصرف‌زده‌ی امروزی است. در چنین وضعیتی، هرگونه تغییر و تحول در مصرف می‌تواند حتی به نوعی بحران هویتی منجر شود. به‌طور کل باید اشاره کرد مصرف‌گرایی وضعیتی است که در آن کالا و مصرف کالا هدف غایی زندگی انسان می‌شود. کالا دیگر چیزی برای رفع نیاز نیست، بلکه خودش هدف است.

,

ادامه مطلب

, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب,

*****************************************

,

جیز است! باور نداری امتحان کن!

, جیز است! باور نداری امتحان کن!, جیز است! باور نداری امتحان کن!, جیز است! باور نداری امتحان کن!,

 

,

, ,

 

,

وبلاگ"آبی" نوشت:

, وبلاگ"آبی" نوشت:, وبلاگ"آبی" نوشت:, وبلاگ"آبی" نوشت:, آبی,

- پسرم دست نزن به بخاری! داغ است! دستت می‌سوزد!

,

- بعد از چند دقیقه: پسر گلم! جیز است! اوف می‌شوی!

,

- بعد از چند دقیقه: دست بزن! دست بزن ببینی چقدر داغ است!

,

- بعد از چند لحظه: دیدی پسرم؟ دیدی گفتم دستت می‌سوزد؟ حالا اشکال ندارد.

,

- بعد از چند ماه: پسرم دست نزن! یادت رفته آن دفعه دست زدی دستت سوخت؟! باشد دوباره دست بزن ببینی چقدر داغ است.

,

ادامه مطلب

, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب,

**************************************

,

مادری یا فعالیت اجتماعی؟

, مادری یا فعالیت اجتماعی؟, مادری یا فعالیت اجتماعی؟, مادری یا فعالیت اجتماعی؟,

 

,

, ,

وبلاگ"خط می زنم" نوشت:

, وبلاگ"خط می زنم" نوشت:, وبلاگ"خط می زنم" نوشت:, وبلاگ"خط می زنم" نوشت:, خط می زنم,

در «هیس! دخترها فریاد نمیزنند» ما با دو تیپ زن متناقض مواجهیم. از طرفی مادرانی داریم که به دلیل عدم مراقبت کافی از فرزندشان و سپردن آنها به سرایدار و نگهبان، مورد سرزنش قرار میگیرند و از طرفی خانم وکیلی را داریم که با داشتن فعالیت اجتماعی بسیار، زمان زیادی را در خارج از منزل میگذراند.

,

ادامه مطلب

, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب,

******************************************

,

جذب حداکثری هنرمندان و چند سؤال بی‌پاسخ

, جذب حداکثری هنرمندان و چند سؤال بی‌پاسخ, جذب حداکثری هنرمندان و چند سؤال بی‌پاسخ, جذب حداکثری هنرمندان و چند سؤال بی‌پاسخ,

 

,

, ,

وبلاگ"یادداشت های شرجی یک خبر نگار" نوشت:

, وبلاگ"یادداشت های شرجی یک خبر نگار" نوشت:, وبلاگ"یادداشت های شرجی یک خبر نگار" نوشت:, وبلاگ"یادداشت های شرجی یک خبر نگار" نوشت:, یادداشت های شرجی یک خبر نگار,

سؤال دیگر اینکه اصولاً چه نیازی به جذب حداکثری است؟ مگر قبلاً خوانندگان دیگری هم کوچ نکردند و آن طرف آب نرفتند؟ انصافاً نابغه‌ای به نام شادمهر عقیلی، زمانی که در داخل فعالیت می‌کرد کارهای ماندگارتری داشت یا اکنون که آن سوی آب‌هاست؟ مابقی که اصلاً و ابداً استعداد و هنر عقیلی را نداشتند اکنون کجا هستند؟ آیا «عرشیا» را اکنون کسی به خاطر دارد؟! فریدون آسرایی با انتشار آلبومش در آمریکا شناخته شد یا وقتی «خوشگل عاشق» را در ایران خواند؟

,

ادامه مطلب

, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب,

******************************************

,

آب به آسیاب دشمن نریزید، لطفاً!

, آب به آسیاب دشمن نریزید، لطفاً!, آب به آسیاب دشمن نریزید، لطفاً!, آب به آسیاب دشمن نریزید، لطفاً!,

 

,

, ,

وبلاگ"جالبه" نوشت:

, وبلاگ"جالبه" نوشت:, وبلاگ"جالبه" نوشت:, وبلاگ"جالبه" نوشت:, جالبه,

در خبرها خواندیم که آقای دکتر ظریف در آستانه‌ی روز دانشجو به جمع دانشجویان دانشگاه تهران رفته و خطاب به‌آنها گفته‌اند: «غربی‌ها از چهار تا تانک و موشک ما نمی‌ترسند. آیا شما فکر کرده‌اید که آمریکا که با یک بمبش می‌تواند تمام سیستم‌های نظامی ما را از کار بیندازد، از سیستم نظامی ما می‌ترسد؟‌ آیا واقعاً به خاطر سیستم نظامی ماست که آمریکا جلو نمی‌آید؟» 

,

ادامه مطلب

, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب,

*****************************************

,

چرا یک دانشجو نمی تواند درس بخواند؟

, چرا یک دانشجو نمی تواند درس بخواند؟, چرا یک دانشجو نمی تواند درس بخواند؟, چرا یک دانشجو نمی تواند درس بخواند؟,

 

,

, ,

وبلاگ خضراء نوشت:

,  خضراء ,
1- در سال 52 جمعه داریم و میدانید که جمعه ها فقط برای استراحت است به این ترتیب 313 روز باقی میماند.


2- حداقل 50 روز مربوط به تعطیلات تابستانی است که به دلیل گرمای هوامطالعه ی دقیق برای یک فرد نرمال مشکل است. بنابراین ۲۶۳ روز دیگر باقی میماند.

ادامه مطلب

****************************************

سبک زندگی حسینی

 

وبگاه "فرقان" نوشت:

,
1- در سال 52 جمعه داریم و میدانید که جمعه ها فقط برای استراحت است به این ترتیب 313 روز باقی میماند.
,


2- حداقل 50 روز مربوط به تعطیلات تابستانی است که به دلیل گرمای هوامطالعه ی دقیق برای یک فرد نرمال مشکل است. بنابراین ۲۶۳ روز دیگر باقی میماند.

,
,

ادامه مطلب

, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب,

****************************************

,

سبک زندگی حسینی

, سبک زندگی حسینی, سبک زندگی حسینی, سبک زندگی حسینی,

 

,

, ,

وبگاه "فرقان" نوشت:

, فرقان,

این روزها که زیارت عاشورا میخوانم و به این فراز « اللهم اجعل محیای محیا محمد و آل محمد و مماتی ممات محمد و آل محمد » میرسم، با خود میگویم چقدر زندگیت، اخلاق و رفتارت،پوششت، نماز و عبادتت، احترام به والدینت، خواب و بیداریت، اصلا سبک زندگیت شبیه به پاکترین انسانهای روی زمین است؟

ادامه مطلب

***************************************

سوال کودک 5ساله از رهبر

 

وبلاگ"لبیک یا خامنه ای "نوشت:

چندی پیش سید علی عزیزی که کودک پنج ساله‌ای است، به همراه پدر خود برای اقامه نماز به حسینیه امام خمینی(ره) خدمت مقام معظم رهبری رفته بود.
وقتی آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی برای اقامه نماز وارد حسینیه می‌شوند؛ سید علی ۵ ساله دست پدر خود را رها می‌کند و به سمت ایشان می‌دود و دست رهبر انقلاب را می‌گیرد.

ادامه مطلب

***************************************

استخدام به شرط کشف حجـاب!

 

وبلاگ جوان انقلابی نوشت:

 

گویا برخی از شرکتهای خصوصی که تعدادشان کم هم نیست بجای استخدام کارمند، قصد دارند برده جنسی استخدام کنند. اتفاق تاسف باری که هر روز بیشتر از روز گذشته در محیط های کاری گسترده می شود و در این میان نهادهای مسئول هم انگار توجه چندانی به جلوگیری از این فاجعه ندارند.

ادامه مطلب

***************************************

,

این روزها که زیارت عاشورا میخوانم و به این فراز « اللهم اجعل محیای محیا محمد و آل محمد و مماتی ممات محمد و آل محمد » میرسم، با خود میگویم چقدر زندگیت، اخلاق و رفتارت،پوششت، نماز و عبادتت، احترام به والدینت، خواب و بیداریت، اصلا سبک زندگیت شبیه به پاکترین انسانهای روی زمین است؟

,

ادامه مطلب

, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب,

***************************************

,

سوال کودک 5ساله از رهبر

, سوال کودک 5ساله از رهبر, سوال کودک 5ساله از رهبر, سوال کودک 5ساله از رهبر,

 

,

, ,

وبلاگ"لبیک یا خامنه ای "نوشت:

, لبیک یا خامنه ای,

چندی پیش سید علی عزیزی که کودک پنج ساله‌ای است، به همراه پدر خود برای اقامه نماز به حسینیه امام خمینی(ره) خدمت مقام معظم رهبری رفته بود.
وقتی آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی برای اقامه نماز وارد حسینیه می‌شوند؛ سید علی ۵ ساله دست پدر خود را رها می‌کند و به سمت ایشان می‌دود و دست رهبر انقلاب را می‌گیرد.

,
,

ادامه مطلب

, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب,

***************************************

,

استخدام به شرط کشف حجـاب!

, استخدام به شرط کشف حجـاب!, استخدام به شرط کشف حجـاب!, استخدام به شرط کشف حجـاب!,

 

,

, ,

وبلاگ جوان انقلابی نوشت:

, جوان انقلابی,

 

,

گویا برخی از شرکتهای خصوصی که تعدادشان کم هم نیست بجای استخدام کارمند، قصد دارند برده جنسی استخدام کنند. اتفاق تاسف باری که هر روز بیشتر از روز گذشته در محیط های کاری گسترده می شود و در این میان نهادهای مسئول هم انگار توجه چندانی به جلوگیری از این فاجعه ندارند.

, گویا برخی از شرکتهای خصوصی که تعدادشان کم هم نیست بجای استخدام کارمند، قصد دارند برده جنسی استخدام کنند. اتفاق تاسف باری که هر روز بیشتر از روز گذشته در محیط های کاری گسترده می شود و در این میان نهادهای مسئول هم انگار توجه چندانی به جلوگیری از این فاجعه ندارند.,

ادامه مطلب

, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب,

***************************************

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه