اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

راهپیمایی روز قدس نشانگر پایبندی به اهداف و آرمان های انقلاب است

راهپیمایی روز قدس نشانگر پایبندی به اهداف و آرمان های انقلاب است
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: با توجه به شرایط مذاکره ایران با1+5 راهپیمایی روز جهانی قدس نشان می دهد که ملت ایران همواره پای اهداف و آرمان های انقلاب ایستاده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی در آستانه برگزاری روز جهانی قدس  از آحاد ملت انقلابی و بصیر ایران برای شرکت گسترده و پرشور در راهپیمایی روز قدس، دعوت کرد و افزود: شرکت در این راهپیمایی وظیفه شرعی و الهی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی روز جهانی قدس را یادگار امام خمینی (ره) عنوان کرد و گفت: تدبیر حضرت امام (ره) در جهت برگزاری راهپیمایی روز قدس این بود که مظلومیت مردم فلسطین هیچگاه فراموش نشود.

,

حجت الاسلام قریشی درباره شرایط حساس منطقه و اهمیت راهپیمایی روز جهانی قدس در این برهه اظهار کرد: در حال حاضر آمریکا و اذناب آمریکا در تلاش هستند تا حاشیه امنی را در منطقه برای اسرائیل ایجاد کنند و همین کار را نیز با راه اندازی گروه های تکفیری آغاز کرده و امنیت کشورهای اسلامی را به خطر انداخته اند.

,

وی تصریح کرد: به همین علت ما باید تلاش کنیم تا با برگزاری هرچه با شکوه‌تر راهپیمایی روز جهانی قدس اتحاد خود را به دشمنان ثابت کنیم و نشان دهیم هیچگاه اجازه نخواهیم داد تا توطئه های آنها به ثمر بنشیند.

,

امام جمعه ارومیه گفت: از طرف دیگر حضور مردم در روز قدس با توجه به شرایط مذاکره نشان می دهد که ملت ایران هیچگاه از اهداف و آرمان های نظام و انقلاب عقب نشینی نخواهند کرد.

,

انتهای پیام/ر

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه