اخبار داغ

گزارش میدانی از حضور مسئولین چابهار در راهپیمایی روز قدس

گزارش میدانی از حضور مسئولین چابهار در راهپیمایی روز قدس
مردم با حضور حداکثری در روز جهانی قدس وفاداری خودرا به ارزشهای انقلاب ودفاع از مستضعفین به نمایش خواهند گذاشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از چهاربهاران، در آستانه فرارسیدن جمعه آخر ماه مبارک رمضان و نامگذاری این مناسبت به روز حمایت از مظلومین مسئولین ادارات شهرستان از مردم همیشه در صحنه چابهار جهت شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت بعمل آوردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهاربهاران,

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان چابهار ضمن اعلام آمادگی جامعه فرهنگی برای شرکت در راهپیمای روز قدس به خبرنگار ما گفت: ما جامعه فرهنگیان شهرستان چابهار برخود لازم و واجب می دانیم هم صدا و همدل با سایر اقشار مختلف جامعه پرشورتر از قبل در راهپیمایی روز قدس شرکت نمائیم .

, ما,

حبیب الله سراوانی افزود:مردم چابهار در روز قدس با حضور گسترده و پرشور خود ، ضمن محکوم کردن جنایت های رژیم صهیونیستی، حمایت همه جانبه خود را از مردم مسلمان غزه اعلام می کنند.

,

فرمانده سپاه شهرستان چابهار در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران، تعیین جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس، از طرف بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران دور اندیشی امام خمینی (ره) دانست و گفت: نامگذاری روز قدس نمادی بسیار تاثیر گذار در مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیسم بود.

, چهاربهاران,

سرهنگ پاسدار حیسنعلی کول از مردم مومن و مسلمان چابهاری خواست تا در این بره حساس به پا خیزند و در راه پیمایی روز قدس حرکات ضد بشری آمریکا و صهیونیسم و ال سعود را محکوم سازند.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان چابهار از آمادگی این اداره برای برگزاری هر چه بهتر روز جهانی قدس خبر داد و اظهار کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در جریان مذاکرات هسته ای از حساسیت بالایی برخوردار است و امیدواریم امسال نیز همچون سالهای گذشته با حضور پرشور خود وظیفه خودرا در قبال ملت ستمیده فلسطین و مظلومان جهان ادا کنیم.

,

حجه السلام والمسلمین جهانگیری در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران افزود: سال گذشته در همچنین روزهایی مردم بی دفاع غزه زیر آماج رگبار مسلسل ها و موشک های خمپاره های رژیم صهینویستی قرار گرفاتند وامسال نیز آل سعود همدست این رژیم کثیف تاکنون تعدا زیادی از مسلمانان یمن را به خاک و خون کشیده اند.

, چهاربهاران,

رئیس اداره صنعت و معدن شهرستان چابهار با اشاره به اینکه روز قدس تنها متعلق به جریان خاصی نیست اظهار کرد: روز جهانی قدس تنها متعلق به یک جریان و اندیشه سیاسی خاصی نیست، بلکه این روز متعلق به تمام استکبارستیزان جهان با سلیقه‌ها و نژادهای مختلف است. به‌طور حتم حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس پشتوانه‌ای برای انتفاضه مردم فلسطین است.

,

هادی اکبری افزود: مردم ما با حضور حداکثری خود در راهپیمایی روز جهانی قدس به رژیم غاصب صهیونیستی و هم‌پیمانانش آمریکا و کشورهای استکباری جهان، جواب دندان‌شکنی می دهند تا سال‌ها فراموش نکند.

,

رئیس دانشگاه پیام نور چابهار روز قدس را روز مقابله حق علیه باطل عنوان کرد و گفت: روز قدس روز ایستادگی مردم مسلمان جهان در برابر زیاده خواهی های استکبار و صهیونیست است.

,

مرتضی پورملایی در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران افزود: مردم مایک بار دیگر یک دل و یکپارچه و متحد در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با آرمان های والای مردم آزاده فلسطین تجدید میثاق نموده جنایات ددمنشانه و وحشیانه صهیونیست را محکوم می کنند.

, چهاربهاران,

رئیس بنیاد شهید چابهار به خبرنگار ما گفت: امسال اهمیت گرامیداشت روز جهانی قدس  بدلیل حملات و جنایات بی شرمانه رژیم غاصب صهیونیستی و به خاک وخون کشیدن کودکان و جوانان روزه دار غزه و فلسطین دربند بیش از پیش احساس می شود.

, ما,

علی داورنیا افزود: ملت ایران در کنار امت مسلمان سراسر دینا در راهپیمایی روز جهانی قدس حمایت علنی خود را از مردم فلسطین، لبنان و نوار اشغالی اعلام می دارند.

, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه