اخبار داغ

ترکیب تیم ملی تنیس ایران

ترکیب تیم ملی تنیس ایران
ترکیب تیم تنیس ایران برای ر‌قا‌بت با کویت در گروه دو مسابقات دیویس کاپ مشخص شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، در حالی تیم ملی تنیس کشورمان از 26 تیر ماه در گروه 2 آسیا و اقیانوسیه پذیرای تیم ملی کویت است که ترکیب تنیسورهای حاضر در این رقابت ها مشخص شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این دیدار که به مدت 3 روز برگزار می شود انوشا شاهقلی، شاهین خالدان ، محسن حسین زاده و امید سوری حضور دارند و عبدالله مقدس، محمد قریب، عبدالرحمان ال اوادهی، عبدالحمید مبارک در ترکیب تیم کویت حضور دارند.

,

در حالی این مسابقات روز جمعه ( 26 تیر ماه) در زمین های مجموعه ورزشی انقلاب آغاز می شود که روز پنج شنبه ( 25 تیر ماه) مراسم قرعه کشی بازی ها برگزار خواهد شد.

,

در روز نخست بازی ها تنیسورها از ساعت 21 به مصاف یکدیگر می روند و در روز دوم و سوم که بازی ها از ساعت 19:30 آغاز می شود بازیکنان در 2 بخش 2 نفره و انفرادی با یکدیگر روبرو می شوند.

,

در پایان این مسابقات تیم برتر جایگاه خود را در گروه 2 آسیا و اقیانوسیه حفظ می کند و تیم شکست خورده نیز به گروه 3 سقوط می کند.

,

همچنین پونیت گوپتا از هند به عنوان سرداور، سانجاربک مویدنیف از ازبکستان به عنوان مسئول داوران و خط و سامان حسنی داور نشان برنز و آرا سوکزیان داور نشان سفید از کشورمان نیز به عنوان داوران صندلی حضور دارند.

,

** برنامه این مسابقات به شرح زیر است:

,

روز اول: دو بازی یک نفره ساعت 21

,

روز دوم: یک بازی دو نفره ساعت 19:30

,

روز سوم: دو بازی یک نفره ساعت 18:30

,

ایران در راند اول گروه دو دیویس کاپ برابر اندونزی با نتیجه‌ پنج بر صفر شکست خورد و کویت نیز با نتیجه‌ سه بر دو برابر پاکستان بازی را واگذار کرد. ایران در صورت شکست برابر کویت به گروه سه آسیا سقوط خواهد کرد.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه