اخبار داغ

فرماندهی انتطامی بندرانزلی خبر داد:

انهدام باند 13 نفره گردنبند قاپ در بندرانزلی

انهدام باند 13 نفره گردنبند قاپ در بندرانزلی
سرهنگ هرمز عشقی گفت: با وقوع چند فقره گردنبند قاپی در سطح شهرستان عوامل پلیس آگاهی شهرستان در بررسی صحنه های جرم و اخذ اظهارات شاکیان و فعال نمودن منابع و مخبرین موفق به شناسایی محل اختفا این باند سارقین گردنبند قاپ شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا باند 13 نفره سارقین گردنبند قاپ توسط عوامل پلیس آگاهی شهرستان بندر انزلی شناسایی و دستگیر شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, باند 13 نفره سارقین گردنبند قاپ توسط عوامل پلیس آگاهی شهرستان بندر انزلی شناسایی و دستگیر شدند.,

به  نقل از پایگاه خبری افق انزلی  سرهنگ هرمز عشقی فرمانده نیروی انتظامی بندرانزلی در تشریح این خبر گفت :با وقوع چند فقره گردنبند قاپی در سطح شهرستان عوامل پلیس آگاهی شهرستان در بررسی صحنه های جرم و اخذ اظهارات شاکیان و فعال نمودن منابع  و مخبرین موفق به شناسایی محل اختفا این باند سارقین گردنبند قاپ شدند.

, پایگاه خبری افق انزلی,

وی  افزود : اعضای این باند با موتور سیکلت و قرار دادن کلاه ایمنی مشکی به سر با سلاح سرد قمه اقدام ارعاب شهروندان و ربودن گردنبند ایشان می نمودند.

,

وی در ادامه بیان کرد: از محل اختفا این سارقان 4 خودرو و4 موتورسیکلت ,8رشته گردنبند ,3قبضه سلاح سرد از نوع قمه و مبالغی وجه نقد کشف شد.

,

عشقی اظهار کرد: اعضای این باند با تکمیل تحقیقات پلیس با تشکیل پرونده اتهامی به مرجع قضایی معرفی شدند.

,

فرمانده انتظامی شهرستان بندر انزلی از مالکان مسافر کاشانه ها خواستار شد: در ایام گردشگر پذیر مسافرینی را پذیرش کنند که کارت شناسایی معتبرارائه می نمایند.

,

وی در پایان  خاطر نشان کرد: گردنبند قاپی از جرائم خشن می باشد و برخورد قاطع پلیس با هنجار شکنان و برهم زنندگان ، نظم وامنیت شهروندان را در پی دارد و از شهروندان محترم خواست در صورت مواجهه با موارد مشکوک بلافاصله با پلیس 110 تماس بگیرند.

,

انتهای پیام /پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه