اخبار داغ

جان باختگان سقوط بالگرد جزیره خارگ پیدا شدند/ علت حادثه هنوز مشخص نیست

جان باختگان سقوط بالگرد جزیره خارگ پیدا شدند/ علت حادثه هنوز مشخص نیست
سه شنبه شب در ادامه جست و جوها جسد سه نفر دیگر به همراه قطعات تکه تکه شده بالگرد پیدا شد و برای شناسایی افراد به مرکز استان ارسال شد و در حال حاضر همه قطعات بالگرد و سرنشینان آن یافت شده اند و علت این حادثه گزارش نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل"سپاس"، دوشنبه‌شب یک بالگرد از جزیره خارگ برای انتقال یکی از کارکنان سکوی نفتی ابوذر که مسدوم شده بود عازم به این منطقه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "سپاس"، ,

این بالگرد از نوع «اکو پاپا تانگو رومئو کیلو» EP.TRK بود که خلبان بالگرد کاپتان علی عزتی از یادگاران دوران دفاع مقدس بوده است و کمک خلبان پایخوان بود و بیمار با نام شجرات و همراه بیمار نیز حسینی نام داشت.

,

طبق اخبار ارسال شده دقایقی بعد از خروج از این سکوی نفتی و در فاصله 25مایلی این فروند بالگرد از صفحه راهدار ناپدید شد و از همان ابتدانیروهای امنیتی و امدادی تلاش های خود را برای پیگیری موضوع شروع کردند.

,

بعد از ساعتها جست و جو های دریایی و هوایی و با تلاش های بی وقفه غواصان صبح روز سه شنبه جسد یکی از افرادی که در این بالگرد بود را پیدا کردند.

,

عصر آن روز در ادامه جست و جوها جسد سه نفر دیگر به همراه قطعات تکه تکه شده بالگرد پیدا شد و برای شناسایی افراد به مرکز استان ارسال شد و در حال حاضر همه قطعات بالگرد و سرنشینان آن یافت شده اند و علت این حادثه گزارش نشده است.

,

علت حادثه هنوز مشخص نیست

, علت حادثه هنوز مشخص نیست,

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر در جمع خبرنگاران اضهار داشت: ساعت ۲۲ و ۱۰ دقیقه روز دوشنبه یک بالگرد متعلق به شرکت فلات قاره برای اعزام بیمار به سکوی ابوذر در جزیره خارگ اعزام شد که آخرین تماس این بالگرد ساعت ۲۲ و ۱۷ دقیقه بود و ارتباط این بالگرد در فاصله ۲۵ مایلی بوشهر قطع شد.

,

, ,

سید محمد حسن باستی با بیان اینکه این بالگرد دارای چهار سرنشین بوده است، افزود: تعدادی از شناورها و یک فروند بالگرد عملیات جستجو را برای یافتن بالگرد و اجساد انجام دادند.

,

وی ادامه داد: حوالی ظهر امروز قطعاتی از این بالگرد یافته شد و با حضور غواصان در محل و همچنین جستجوی توسط گشت شناورها یک جسد به صورت کامل و قطعاتی از اندام‌های دو نفر دیگر از اجساد در جریان جستجوها یافته شد.

,

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با بیان اینکه جستجوها برای یافتن دیگر سرنشین این بالگرد همچنان ادامه دارد، گفت: اجساد به بوشهر منتقل شده و تنها یکی از اجساد قابل شناسایی است.

,

وی اظهار داشت: علت این حادثه هنوز مشخص نیست و با انجام بررسی‌های کارشناسی مشخص خواهد شد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه