اخبار داغ

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای همدان:

میدان امام خمینی (ره) همدان ساماندهی می‌شود

میدان امام خمینی (ره) همدان ساماندهی می‌شود
رئیس کمیسیون خدمات شهری،حمل و نقل و ترافیک شورای همدان گفت: ساماندهی میدان مرکزی شهر همدان، نیازمند همدلی و بسیج همه دستگاه‌ های مختلف خدماتی و میراث فرهنگی با شهرداری همدان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح الوند، کامران گردان رئیس کمیسیون خدمات شهری،حمل و نقل و ترافیک شورای همدان در جلسه ساماندهی و زیبا سازی شهری همدان گفت: میدان حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) همدان یکی از آثار ملی ثبت شده کشور است که باید در حفظ این اثر ملی تلاش کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح الوند,

وی اظهار کرد: این میدان یکی از بناهای تاریخی و بسیار ارزشمند شهر همدان است که از گذشتگان ما به یادگار مانده است، پس همه ما وظیفه داریم نسبت به احیاء، مرمت و بازسازی این اثر ملی اقدام کنیم.

,

رئیس کمیسیون خدمات شهری،حمل و نقل و ترافیک شورای همدان افزود: در بحث نگهداری، احیاء و مرمت این اثر تاریخی ارزشمند باید همه دستگاه‌ های خدمات‌ رسان شهر با همدلی و همزبانی، همکاری لازم را با شهرداری همدان داشته باشند.

,

وی گفت: در تابستان امسال عملیات اجرایی ساماندهی میدان امام (رحمت الله علیه) آغاز شده و در حال انجام است، اما شهرداری همدان نیازمند همکاری اداره کل میراث فرهنگی برای احیاء و مرمت این بنا است.

,

گردان اظهار کرد: ساماندهی میدان امام خمینی (رحمت الله علیه) شامل هشت مرحله، 1- طراحی مجسمه ها، 2- ساماندهی قرارگاه رفتاری، 3- طراحی المان و یادمان، 4- حذف زوائد برخی جانمایی‌ها، 5- حذف و ساماندهی الحاقات مانند تابلوهای اضافی بر روی برخی مغازه‌ها، 6- ساماندهی مبلمان شهری، 7- مرمت جداره‌های تاریخی و 8- کف سازی میدان است.

,

وی افزود: از ابتدای آغاز اجرای ساماندهی تاکنون سه مرحله اجرایی شده است.

,

رئیس کمیسیون خدمات شهری،حمل و نقل و ترافیک شورای همدان گفت: اجرای این طرح بزرگ در همدان می‌تواند فرصتی مناسب برای ارزیابی تعامل ارگان‌ های مختلف با یکدیگر باشد.

,

وی اظهار کرد: اگر امور مربوط به ساماندهی میدان امام (رحمت الله علیه) به خوبی پیشروی کند، می‌توان بیش از پیش امیدوار شد که زمینه پیشرفت شهر تاریخی همدان در حوزه‌های مختلف فراهم شده و باید استارت تمامی امور زده شود.

,

انتهای پیام/پ

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه