اخبار داغ

رئیس شورای اسلامی سرفاریاب

مرکز بهداشتی درمانی سرفاریاب فرسوده و مربوط به دوران طاغوت است

مرکز بهداشتی درمانی سرفاریاب فرسوده و مربوط به دوران طاغوت است
رئیس شورای شهر سرفاریاب گفت: مرکز بهداشتی درمانی سرفاریاب فرسوده بوده و مربوط به دوران طاغوت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی چرام، سیدحسن بامزر در جلسه شورای اداری شهرستان چرام با اشاره به حوزه بهداشت و درمان، اظهار داشت : بهداشت و سلامت در جامعه مقوله ای بسیار مهم است و توجه به این بخش  می تواند مشکلات درمان را تا حد زیادی کم کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , پایگاه خبری تحلیلی چرام, پایگاه خبری تحلیلی چرام, پایگاه خبری تحلیلی چرام, ، سیدحسن بامزر در جلسه شورای اداری شهرستان چرام با اشاره به حوزه بهداشت و درمان، اظهار داشت : بهداشت و سلامت در جامعه مقوله ای بسیار مهم است و توجه به این بخش  می تواند مشکلات درمان را تا حد زیادی کم کند.,

 

,

وی بابیان اینکه شهر سرفاریاب در این حوزه با مشکلاتی مواجه است،افزود: ساختمان مرکز بهداشتی و درمانی سرفاریاب فرسوده‌است و با توجه به محرومیت منطقه، ساختمان این مرکز جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم این منطقه مناسب نیست.

, .,

 

,

رئیس شورای اسلامی سرفاریاب خاطرنشان کرد: جهت رفع مشکل فوق،مکاتبات و تماس های را با مرکز و دانشگاه علوم پزشکی استان داشته ایم که به نظر می رسد باتوجه به قدمت این ساختمان که مربوط به دوران طاغوت است تعمیر آن چندان مقرون به صرفه نباشد.

,

 

,

بامزر با اشاره به حوزه ورزش شهر سرفاریاب گفت: زمین استادیوم ورزشی سرفاریاب خاکی است که با توجه به علاقه و استقبال جوانان و نوجوانان از ورزش فوتبال و برگزاری مسابقات متعدد در این زمین خاکی احتمال مصدومیت بسیار بالا است.

,

 

,

این مسئول آسفالت نبودن 50 متر از جاده روستای دمه را یکی دیگر از مشکلات مردم این بخش عنوان کرد و افزود: در روز عید فطر گردشگرانی که از نقاط مختلف برای تفریح و استراحت به این منطقه آمده بودند برای عبور و مرور خودروها و به دلیل خرابی مسیر مجبور به هل دادن خودروهای خود می شدند.

,

 

,

بامزر در بخش پایانی صحبت های خود خواستار توجه مسئولان آموزش و پرورش به فرهنگیان سرفاریاب شد و تصریح کرد: مسئولان آموزش و پرورش چرام در تغییر و تحولات از تخصص و تعهد فرهنگیان سرفاریاب نیز استفاده کنند.

,

 

,

انتهای پیام/چ 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه