اخبار داغ

با حضور علی خلیلی

راز قطعنامه 2231 در زنجان بررسی می شود

راز قطعنامه 2231 در زنجان بررسی می شود
مسئول دوره خط امام در زنجان گفت: علی خلیلی راز قطعنامه 2231 در زنجان را در بین دانشجویان دانشگاه های استان زنجان بررسی می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا پیمان بیگدلی امروز در گفت و گو با خبرنگار  موج رسا, اظهار داشت: همایش راز قطعنامه 2231 به همت بسیج دانشجویی دانشگاه های استان زنجان برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیمان بیگدلی امروز در گفت و گو با خبرنگار ,  , موج رسا, , ا, ظهار داشت: همایش راز قطعنامه 2231 به همت بسیج دانشجویی دانشگاه های استان زنجان برگزار می شود.,

وی با بیان اینکه این همایش به منظور نقد و بررسی قطعنامه شورای امنیت در خصوص برجام برگزار می شود، افزود: این همایش در بین شرکت کنندگان دوره خط امام برگزار می شود.

,

 

,

, ,

 

,

مسئول دوره خط امام در زنجان گفت: علی خلیلی، نظریه پرداز تمدن نوین اسلامی و استاد دانشگاه امام صادق (ع) سخنران این مراسم در زنجان است.

,

بیگدلی با اشاره به اینکه این برنامه چهار مرداد ساعت 11 در اردوگاه امام خمینی (ره) برگزار می شود، افزود: ساعت 16همان روز، این برنامه در اردوگاه شهید باکری برای خواهران برگزار می شود.

,

وی از برگزاری همایش نقش و جایگاه انقلاب اسلامی در تحولات منطقه در زنجان خبر داد و افزود: امروز ساعت 17.30 این همایش در دانشگاه آزاد اسلامی زنجان برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه